OJ Doe Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Alltid en forklaring og unnskyldninger... problemet turboen er at de nevner kun 1 av de typiske feilene. Testen er av maaaaange biler, alle av forskjellige modeller/årsmodeller. Til sammen gir det at Saab er 1 av de med aller meste feil. Slik er det bar, godta det... Du viste til én kilde, hvor én feil var nevnt. Du nevner også TV2, den testen vil jeg gjerne se. Googlet kjapt, men fant ingenting. Etter 2 år med Saab, har jeg ikke hatt noen andre feil enn rust, og det var fordi bilen hadde vært kjørt i saltlake i 8 år før jeg overtok bilen. Fjernet det som var av rust, og behandlet med tectyl. Ingen problemer eller rust siden. Uansett, gitt at du har rett og Saab er full av feil, så er ikke Toyota noen langkjøringsbil. De støyer mer enn andre, er ofte motorsvake (Corolla kom vel med stort sett med 1,3 liter på 75 hk) Det er ikke ønskelig på langkjøring. Setene er heller ikke gode, og det er lav takhøyde bak i Corolla, spesielt undommelige er de heller ikke. Avensis er vel ikke heller definisjonen av ungdommelig. Min erfaring med Saab er bare positiv. Nydelige seter, den har, til forskjell fra veldig mange andre japanske biler, cruisecontrol som standard, det er must på langkjøring. Den er stille, og som nevnt, har den nok av effekt. Faktisk det dobbelte av den orginale Corollaen med 1,3 liters motor. Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Blabla... Greit... orker ikke diskutere dette mer, har sagt hva jeg mener ihvertfall så får de andre gjøre som de vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå