Tullemann Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei. Har nettopp kjøpt meg en LG GW520. Eg veldig fornøgd med mobilen, med det er noen jeg ikke finner helt ut av. Hver gang jeg mottar sms eller anrop, kommer bare nummeret til personen opp, og ikke navnet. Og vist jeg f. eks skal sjekke inboks, så står det bare hva nummer meldingen er fra, ikke fra hvilket navn meldingen er fra. Sikkert bare en enkel instilling, men vet ikke hva jeg kan gjøre. Noen tips? Takk:) Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Mulig telefonen surrer med landskoder? Har du lagret kontaktene dine med +47 forran numrene/mottar du meldingene fra +47-nummer? Lenke til kommentar
Tullemann Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Mulig telefonen surrer med landskoder? Har du lagret kontaktene dine med +47 forran numrene/mottar du meldingene fra +47-nummer? Alle meldinger jeg mottar, står med +47 forran. Det står +47 forran nummerene i inboksen, og når jeg får melding. Det jeg har lagt merke til, er at vist jeg starter å sende melding til noen, og får svar, kommer navnet opp. altså når jeg begynner "samtalen" blir navnet vist, men ikke vist jeg plutselig får en melding. Sjønner? Endret 12. februar 2010 av Tullemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå