Tablespoon Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Er sugen på ett par med APC Jeans, men jeg finner disse kun i utenlandske butikker. Er det noen norske webshops som selger APC? Har ikke lyst å handle fra usa og måtte betale det dobbelte i pris pga moms og toll. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Såvidt jeg vet føres ikke APC i Norge, dessverre. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg vet at Freudian Kicks har hatt det, men jeg tror muligens de har sluttet å ta det inn pga lav etterspørsel. Du kan jo ringe og høre eller noe.. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Hmm. Sendte Freudian Kicks en mail nå. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Fint om du gidder å legge ut hva de svarer, for jeg er interessert i å kjøpe meg noen par selv.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Ser ut som om Pepper i Bergen har APC. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Siden deres er ubruklig da, jeg kommer bare inn på masse blogger og aldri til nettbutikken. Stikk å blogg litta, bloggfitta, bomchicka Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Ja, nettsiden deres er en blogg. Men etter å ha tittet litt rundt på bloggen deres ser det ut som om det er mulig å bestille via epost til dem. Så om du sender dem en epost så er de nok behjelpelige. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Joda, men de har postet masse screenshots av en nettbutikk da, og jeg har vært inne på den før.. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Ser ut som de har sluttet med nettbutikk, men sto noe i en bloggpost att de sendte over hele landet. Sendte de en mail å spurte om hvilke modeller de har+pris. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Nice, får stikke innom de å sjekke når jeg skal til Bergen i Mars. Orker ikke å handle pr. mail. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Nei, er ganske tungvint det. Men jeg får se hva det blir til. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Beklager dobbelpost, men fikk svar av Freudian Kicks nå: Hei Håvard, Vi håper å få inn New Cure og New Standard kommende uke, i tillegg kommer det en SS10 utgave av petit standard i en lilla farge. Vennlig hilsen Simen Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Spennende å se hva prisen blir, ser de koster rundt tusenlappen på APCs nettsider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå