nree Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei, Jeg forsøker å få strømkabelen gjennom torpedoveggen i en Ford Focus stasjonsvogn 1999 mod. Det er en slags plastik "firkantrør" som kablene fra motorrommet går gjennom, men denne er tettet med skumgummi og deksler? Jeg lurer derfor på om noen har erfaring med Ford Focus på dette området, som kan fortelle meg hvordan jeg kan få strømkabelen gjennom? Har lite lyst å borre i torpedoveggen, men må man så må man (hvor er i så fall en egnet plass?). Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) se om det er noe gummi-propper i torpedoveggen, bak disse skjuler det seg ett hul du kan dra den gjennom. utenom det er det antagelig kun borring som gjelder, uten at jeg kan si det med sikkerhet. Endret 11. februar 2010 av aklla Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Ingen gummipropper, kun en plastikgjennomføring til sikringskapet som forøvrig er ganske godt forseglet. Fulgte guiden her: http://www.focusowners.com/forum/viewtopic...ighlight=wiring Gjennom hjulbuen, for så å gå inn i en gummi-foring i siden ved døren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå