ergar Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har nettopp installert Windows 7, og har seriøse problemer med flimring i alle spill. Har Geforce 9800 GX2 og har nesten alltid hatt problemer med drivere til kortet. Har nettopp installert den nyeste skjermdriveren, men det flimrer fortsatt. Jeg brukte den medbrakte skjermdriveren når jeg hadde Vista, men fant ut at jeg skulle prøve Windows 7. Den gamle driveren funket selvsagt ikke på Windows 7. Har bestandig sjekket temperaturer og har ikke vært over 60 grader enda. Har også installert nyeste oppdatering av DX10. Håper noen har noe forslag til hva jeg kan gjøre for å endre dette problemet. Lenke til kommentar
naits150 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har du prøvd denne? http://www.nvidia.com/object/win7_winvista...96.21_whql.html hvis du har 32 bit så må du velge det. Lenke til kommentar
ergar Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Ja. Har forsøkt å installere det flere ganger. Samme problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå