olekjennerud Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Føler at bildet har en fin stemning og at jeg har oppnådd skyggeeffekten på en god måte. Er derimot usikker på hvorvidt svart-hvitt er det rette for dette bildet. Vil det tjene bildet med et kutt i toppen? Mvh Ole Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Svart/hvitt er undervurdert i naturfoto og spesielt vinterbilder. Her er du inne på noe jeg syns er veldig fint. Men sola (antar det er sola) ødlegger ene treet og det er ett gult skjær i bildet jeg ikke likte. Lenke til kommentar
olekjennerud Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Svart/hvitt er undervurdert i naturfoto og spesielt vinterbilder. Her er du inne på noe jeg syns er veldig fint. Men sola (antar det er sola) ødlegger ene treet og det er ett gult skjær i bildet jeg ikke likte. Takk for tilbakemelding! Jeg har prøvd å croppe bort sola(og treet du nevner) men er ikke sikker på om det tilføyer bildet noe positivt eller om bildet mister for mye dybde. Når det gjelder gulskjæret er dette noe jeg har lagt på bevisst. Men igjent, mulig det er bedre med et rent svart-hvit-bilde:) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Dette var litt annerledes, positivt. Litt utbrent himmel? Likte det. Men en anelse gult kanskje. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg likte det også. Snøen ser silkemyk ut, med fine nyanser. Ser bra ut i svart/hvitt, men som andre har nevnt så er det kanskje litt vel mye gult... Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Liker det du gjør her, sort hvitt er ble veldig bra, og du var nærme å gjøre et virkelig flott vinterbilde, bare synd at sola kuttet deler av grana til venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå