MrAvionics Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei. Noen som vet om hvilken pris Maine Coon kattunger ligger på? Og hvor de er å få kjøpt? Hadde bare vært gøy å vite... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Du får google etter oppdretter og søke på finn.no De ligger på alt fra 4-12000 kroner. Flotte katter Lenke til kommentar
Carri Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei. Noen som vet om hvilken pris Maine Coon kattunger ligger på? Og hvor de er å få kjøpt? Hadde bare vært gøy å vite... Overalt! Ser annonser om maine coon kattunger overalt, hele tiden! PS: Jeg vil heller anbefale å se etter en oppdretter istedet for å se etter maine coon på finn.no. Seriøse oppdrettere vet hva de gjør, så hvis en vil ha katt, er det viktig å finne en god oppdretter som har sykdomsfrie katter med godt gemytt. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Overalt! Ser annonser om maine coon kattunger overalt, hele tiden! Hmm, har ikke sett noen anonser før, hehe. Men takk for svar...! Digger bare de kattene. Likner litt på gaupe i forhold til vanlig katt... Endret 12. februar 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Et lite søk på Google, over 60 oppdrettere her til lands. http://mainecoonforum.com/oppdrettere.php Her med hvor i landet. http://www.rasekatter.no/lenker/mainecoonoppdrettere.php Endret 12. februar 2010 av Robin B Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Regner med "ggasupe" skulle være Gaupe? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Regner med "ggasupe" skulle være Gaupe? Stemmer. Og folkens. Nå skal jeg ikke ha nå katt nå da=) Ble bare intrisert i pris og om de er lette å få tak i etterr at jeg så bilder på nettet. Skikkelig skjønne =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå