Opelen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei igjen Kjøpte denne her til en 1,5tb HDD: http://www.pixmania.com/no/no/1393819/art/...ett-3-5-bx.html Det jeg reagerer på er at den blir veldig varm. Klarer å ta på den men alikevel. Trives en HDD inni en slik "badstu". Har en gammel 160GB ekstern 3,5 tommers ekstern drive USB1 men denne har da vifte men det har ikke den som linken viser.. Noen erfaringer der ute..? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Du kan jo ikke forvente all verden til 162 kr. Det er ofte samenheng mellom pris og kvalitet. Lenke til kommentar
Opelen Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Mulig det men når det er sagt så ser jeg og at på stort sett alle webshopper selger tilsvarende greier og eneste forskjellen som jeg nå legger merke til er design. Prisleiet er stort sett det samme. Men så er det sikkert og ønskelig at HDD'er ikke skal vare så lenge heller sett utifra et business synspunkt. Skulle nok heller ha valgt en slik HDD dokkingstasjon. Da får jo HDDmye bedre kjøling da den ikke er innelukket. Du kan jo ikke forvente all verden til 162 kr. Det er ofte samenheng mellom pris og kvalitet. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det kan vere fleire årsakar til dette. Ein metode for å transportere varmen vekk frå disken kan vere nettopp å la kabinettet bli varmt, og avkjølt av lufta utanfor. Ei anna forklaring kan vere at disken du brukar utviklar meir varme enn kabinettet er laga for å handtere, og difor blir det veldig varmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå