Gå til innhold

Hvor mange spiller fortsatt CoD 4 ?

Anbefalte innlegg

Selv er jeg fast AK. Selv på små maps kan denne være praktisk, da det alltid er steder det er praktisk for AK å være(fks. sangbags/glitch på Crash).

Kommer det en fiende rett foran deg er det bare å spraye noscope, siden 2 skudd er nok for å drepe på close-range :p

EDIT: Er du i clan, og i det tilfellet - hypp på en CB-match 4v4 ved en senere anledning?

Endret av liiland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Low/med. Men, artig nok, da jeg er veldig trøtt, blir jeg nærmere med+. Hører utrolig mange lyder. Hadde en artig runde på Backlot med pumpehagle, de to jeg var på lag med krangla så begge daua (jeg hjalp til), så gikk jeg å eide..

Er jeg trøtt/forbanna spiller jeg bra, ellers low-med.

Er PB-serverne fikset nå? De ble hacket i går..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg spiller fremdeles cod4, etter 12 dager ingame i mw2 har jeg sluttet å spille det. skal få alle gullvåpenene uten å booste først (har igjen 123 headshots), så begynne å spille med de våpenen jeg liker mest. mp5, ak47-74u, r700, m40, deagle. ikke noe promod thought, liker den ikke. er fint med ingen stuns som jeg hater og sånn, men uten sway er våpen, og spesielt snipere utrolig ubalanserte. og for meg er ikke det at det er maks 1 sniper per team noen bra måte å balansere det på. pcen min loader ikke kartene så raskt, er alltid noen som har tatt sniper før meg når jeg vil bruke den. og promod har heller ikke fikset nadespamen i starten a mapene, f.eks. backlot er forferdelig. hater disse "tacnadene" eller hva de kalles. eneste som er pro med promod er folkene som spiller, ble snipet av en syking over mapet med deagle full-auto en gang. >_>

Lenke til kommentar

Bah, jeg begynner å gå møkk lei AK.

Spilt det fast i hver eneste scrim, så begynner å bli bra mett av våpenet. I tillegg er det ingen andre i klanen som vil prøve AK så jeg får være SMG, så... jau :thumbdown:

EDIT: Jeg begynner ikke - jeg ER møkk lei.

Endret av liiland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...