Julekula Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Hei . . . lurer på hvor mange som spiller CoD 4 aktivt på verdensbasis (PC)? Håper at det lever lenge Endret 11. februar 2010 av wow-dude Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kan du ikke bare starte det opp og se etter da?? På Xbox så står det vertfall hvor mange som er i lobbyen... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 PC eller konsoll? Jeg har gjort mitt.. (startet opp klan) RUSH Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 PC eller konsoll? Jeg har gjort mitt.. (startet opp klan) RUSH Står i parantes oppi der Det er PC jeg lurer på. Jeg har det på xbox men nå for tiden tror jeg det er flere som spiller det på pc . . . jeg lurer på hvor mange xD Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvor mange er vel ikke så lett å finne ut av, men vil du bare ha en "ikkeheltriktig" svar, kan du sjekke Xfire. Flere enn det som står der, men der er iallefall noen av dem. Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Jeg spiller det fortsatt PCen min klarer COD MW2 easy, men det er så mange som klager over det i forhold til 4 >.< Men er det noen som har peiling på hvordan jeg skifter instillngingene til linksys på CoD 4 slik at andre kan se den serveren jeg lager? -.- Endret 12. februar 2010 av Steffenv Lenke til kommentar
VanB Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg spiller det fortsatt PCen min klarer COD MW2 easy, men det er så mange som klager over det i forhold til 4 >.< Men er det noen som har peiling på hvordan jeg skifter instillngingene til linksys på CoD 4 slik at andre kan se den serveren jeg lager? -.- På min PC er grafikken og lyden på MW2 helt elendig, så avinnstallerte det etter snær 2 timer MW2 på konsoll er BEST! Men MW er ikke akkurat en av mine favoritter... Likker ikke banene, grafikken eller ACOG-siktet i det hele og det store. Gleder meg til neste CoD! <3 Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 suger cod pga acog sikte? kan ikke skjønne at det er så ille, bare å la være å bruke det Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Tror mer det var siste linja folk reagerte på Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Før var det kjempegøy å spille Call of Duty 4 på nesten alle servere. Så kom MW2 og flere av serverne forsvant, samme med spillerne.. nå finnes det bare noen få gode public servere. Personlig spiller jeg bare promod nå. I matcher. Er så utrolig mye gøyere å kunne snakke med laget.. public er som om 5 og 5 døve har teamet opp og skal gjøre jobben.. -- Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer 12,931 minutter spilt idag. -- Xfire. (sier lite om hvor mange tho.. bare tenk at 24timer på en dag.. så regner du ut.. blir veldig feil uansett men. Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Før var det kjempegøy å spille Call of Duty 4 på nesten alle servere. Så kom MW2 og flere av serverne forsvant, samme med spillerne.. nå finnes det bare noen få gode public servere. Personlig spiller jeg bare promod nå. I matcher. Er så utrolig mye gøyere å kunne snakke med laget.. public er som om 5 og 5 døve har teamet opp og skal gjøre jobben.. -- Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer 12,931 minutter spilt idag. -- Xfire. (sier lite om hvor mange tho.. bare tenk at 24timer på en dag.. så regner du ut.. blir veldig feil uansett men. Kult dere skjønner jeg har hatt det så gøy med CoD 4 så jeg tror jeg går tilbake til det etter MW2 en stund og jeg som har spilt WoW det siste året begynner å innse hvor mye FPS owner . . . er lenge siden jeg har spilt både MW2 og CoD 4 jeg kjøpte MW2 men var WoW hekta, men nå som jeg spiller mer FPS så innser jeg at de er råbra ^^ . . . eneste grunnen til at jeg har spilt WoW er for å komme i lvl 80 og siden jeg spiller bare for å lvle ser jeg ikke vitsen skal definitivt ta opp CoD 4 igjen ^^ Dessuten . . . både CoD WAW og CoD 4 kjøpte jeg først til PC men så til XboX 360 bare for å finne ut hva som har flest spillere og hvor det lever lengst! min konkusjon = PC xD Endret 12. februar 2010 av wow-dude Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei . . . lurer på hvor mange som spiller CoD 4 aktivt på verdensbasis (PC)? Håper at det lever lenge Flere enn 1 og mindre enn 6 milliarder Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg spiller fortsatt, jeg. I følge Xfire-statistikken er det rundt 2-3 timer hver dag som går bort til Modern Warfare. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 COD ligger bare på pulten min, urørt. Har ikke engang gidder å innstalere det etter BC2 beta kom Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 COD ligger bare på pulten min, urørt. Har ikke engang gidder å innstalere det etter BC2 beta kom Hvilket "COD"? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen som spiller Promod aktivt her? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Spiller ikke annet lengre xD Men iallefall i går hadde master-serverne problemer, så alle fikk timeout hele tida. Håper IW fikser fort. Først kommer de med MW2, så setter de prikken over i-en med å føkke opp CoD4 også?? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 samme some prisguiden! Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Activision ble hacket --> derfor alle fikk timeout. Selskapet fikk heldigvis fikset dette fort, så problemet var over klokka 10 i går. Hva spiller du som, da? Scope, SMG eller AK? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 AK-47, AK-74u, litt MP5, r700, (den andre bolt sniperen), og noen ganger semi-auto shotty. Det er alt. Opp og ned tid jeg bruker hva. Mest AK, da en annen skal trene seg som sniper da vi spiller match. Stort map: AK-47 Lite map: AK-74u Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå