Gå til innhold

Hvor mange spiller fortsatt CoD 4 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller det fortsatt ;) PCen min klarer COD MW2 easy, men det er så mange som klager over det i forhold til 4 >.<

Men er det noen som har peiling på hvordan jeg skifter instillngingene til linksys på CoD 4 slik at andre kan se den serveren jeg lager? -.-

Endret av Steffenv
Lenke til kommentar
Jeg spiller det fortsatt ;) PCen min klarer COD MW2 easy, men det er så mange som klager over det i forhold til 4 >.<

Men er det noen som har peiling på hvordan jeg skifter instillngingene til linksys på CoD 4 slik at andre kan se den serveren jeg lager? -.-

På min PC er grafikken og lyden på MW2 helt elendig, så avinnstallerte det etter snær 2 timer :p

MW2 på konsoll er BEST! :D

Men MW er ikke akkurat en av mine favoritter... Likker ikke banene, grafikken eller ACOG-siktet i det hele og det store.

Gleder meg til neste CoD! <3

Lenke til kommentar

Før var det kjempegøy å spille Call of Duty 4 på nesten alle servere. Så kom MW2 og flere av serverne forsvant, samme med spillerne.. nå finnes det bare noen få gode public servere.

Personlig spiller jeg bare promod nå. I matcher.

Er så utrolig mye gøyere å kunne snakke med laget.. public er som om 5 og 5 døve har teamet opp og skal gjøre jobben..

--

Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer

12,931 minutter spilt idag.

--

Xfire. (sier lite om hvor mange tho.. bare tenk at 24timer på en dag.. så regner du ut.. blir veldig feil uansett men.

Lenke til kommentar
Før var det kjempegøy å spille Call of Duty 4 på nesten alle servere. Så kom MW2 og flere av serverne forsvant, samme med spillerne.. nå finnes det bare noen få gode public servere.

Personlig spiller jeg bare promod nå. I matcher.

Er så utrolig mye gøyere å kunne snakke med laget.. public er som om 5 og 5 døve har teamet opp og skal gjøre jobben..

--

Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer

12,931 minutter spilt idag.

--

Xfire. (sier lite om hvor mange tho.. bare tenk at 24timer på en dag.. så regner du ut.. blir veldig feil uansett men.

Kult :p dere skjønner jeg har hatt det så gøy med CoD 4 så jeg tror jeg går tilbake til det etter MW2 en stund :p og jeg som har spilt WoW det siste året begynner å innse hvor mye FPS owner . . . er lenge siden jeg har spilt både MW2 og CoD 4 :p jeg kjøpte MW2 men var WoW hekta, men nå som jeg spiller mer FPS så innser jeg at de er råbra ^^ . . . eneste grunnen til at jeg har spilt WoW er for å komme i lvl 80 og siden jeg spiller bare for å lvle ser jeg ikke vitsen :p skal definitivt ta opp CoD 4 igjen ^^

Dessuten . . . både CoD WAW og CoD 4 kjøpte jeg først til PC men så til XboX 360 bare for å finne ut hva som har flest spillere og hvor det lever lengst! min konkusjon = PC xD

Endret av wow-dude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...