Meh. Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Wow! Ferdig med vinduet allerede! Det er gøy med litt Photoshoping! Gleder meg til å følge med videre! Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Fint at du gleder deg Skal måle opp vindu på kabinettet i morgen og lage en ny versjon av "photoshopvinduet" så jeg ser litt mer hvordan det vil se ut. Den blir med hardware også. Skal også forlenge 4pin-kabelen til hovedkortet i morgen, så det blir litt lodding. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er du på sleeving jakt? I såfall har jeg funnet den perfekte sleevingen til deg. Rød Sort Gleder meg til å se mer av dette. Tror det kan bli fett! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er du på sleeving jakt? I såfall har jeg funnet den perfekte sleevingen til deg. Rød Sort Gleder meg til å se mer av dette. Tror det kan bli fett! Jeg fikk min røde og sorte sleev fra mdpc-x i dag Syk kvalitet. Nå venter jeg bare på forlengerene Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fikk mine hvite og sorte forrige uke, må bare fikse hvite og sort el-tape for perfekt finish. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Jeg fikk min røde og sorte sleev fra mdpc-x i dag Jeg vil se pics! Endret 1. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Oppdatering #2 -Midlertidig forlenging av P4-kabel til HK -Hardware satt inn Angående sleeving er jeg usikker på om jeg skal sleeva alt på nytt eller sleeve bare det som ikke er sleevet. Hva synes dere? Endret 1. mars 2010 av mikkello Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 P4-kabelen må du hvertfall sleeve på nytt. Den ble rett og slett stygg. Synes du egentlig skal sleeve hele PSU-en med sleeving fra MDPC-X elns, den sleevingen ser mye bedre ut! Men ellers var det jo en grei update. Tror det blir veldig bra med vindu! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fin update Å photoshop'e sånn har jeg også tenkt på Ta bilde på akkurat samme sted med og uten sidedør også mikse og trikese litt Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) P4-kabelen må du hvertfall sleeve på nytt. Den ble rett og slett stygg. Synes du egentlig skal sleeve hele PSU-en med sleeving fra MDPC-X elns, den sleevingen ser mye bedre ut! Men ellers var det jo en grei update. Tror det blir veldig bra med vindu! Er 100% klar over at det ser veldig stygt ut, men som jeg sa det er kun midlertidig så jeg får brukt PC'n. Skal bruke heatshrink og sleeve ordentlig. IDE-kabler! Ja, har ikke giddet å kjøpe en SATA-brenner/leser. Kjøper nok kanskje en ny en. Endret 1. mars 2010 av mikkello Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Ser ut som jeg får til en sponsoravtale med enten Aquatuning.de eller EKwaterblocks! Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Oppdatering #3 -Aquatuning sponser prosjektet! -Pakke fra Komplett mottatt og plexiglass + sleeving er bestilt Aquatuning sponser prosjektet med vannkjøling! Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Takker! Anbefal alle dere kjenner til å kjøpe vannkjøling fra Aquatuning. De har et sykt stort utvalg, god service og gode priser. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Gratulerer Et komplett vannkjølings system er rått! Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Oppdatering #4 -Pakken fra Aquatuning har kommet! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 En fin pakke det. Btw, hvor kjøpte du PSU-verktøyet? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Alt du så på bildene jeg la ut nå var fra pakken fra Aquatuning. Så du kan kjøpe det der, anbefaler virkelig Aquatuning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå