Gå til innhold

Hvor er det billig å handle over grensa nå ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor er det billigst å handle over grensa nå ?

Hva ligger brusbrettene på nå ? Tar seg vel gått betalt disse gribbene på svinesund nå etter alle disse åra med nordbagger.

Blir å ta busstur da fra Oslo s, har ikke bil.

Bor i Tønsberg, så er i Svinesund og Nordbyn ganske ofte... Koster rundt 100 svenske + pant for et brett med Cola, regner du per liter er faktisk en kasse med brus på Meny billigere! (109 + pant for 10x 1,5 liter!)

Lenke til kommentar
Betalte litt over 70 svenske +pant på Nordby forrige torsdag. Har ligget ca. på det både på Svinesund og Nordby de senere år.

Veit ikke jeg hvor du handler, men både Maxi Mat og den megastore godis butikken i den nye delen av Norbyn tar 100 + pant av deg, var der selv for 2 uker siden og kjøpte både Cola og Vanilla coke...

Om du finner det til 70 svenske noe sted, tell me please! Det er 50 norske det, og så billig har jeg ikke sett det på mange år

Lenke til kommentar

På kvitteringen min fra Gottebiten på Nordby sist torsdag står det 71.28 svenske +pant, som blir ca. 59,- norske etter kursen den dagen. Pepsi riktignok, men mener bestemt Cola var samme prisen, hvertfall ikke mer enn 10,- høyere.

Er vel på grensa (enten Svinesund, Nordby eller Charlottenberg) minst 6 ganger i året, og jeg må si jeg aldri har sett det koste 100,- for brusbrett.

Lenke til kommentar
Betalte litt over 70 svenske +pant på Nordby forrige torsdag. Har ligget ca. på det både på Svinesund og Nordby de senere år.

Veit ikke jeg hvor du handler, men både Maxi Mat og den megastore godis butikken i den nye delen av Norbyn tar 100 + pant av deg, var der selv for 2 uker siden og kjøpte både Cola og Vanilla coke...

Om du finner det til 70 svenske noe sted, tell me please! Det er 50 norske det, og så billig har jeg ikke sett det på mange år

Det skjønner jeg ikke, sist gang jeg var i Sverige i Juni (eller var det juli?) ga jeg 70-80 SEK for et brett med pepsi-max bokser, tviler på at det har gått opp så mye i pris. Men det kan jo hende at Cola er dyrere enn pepsi-max på boks?

Endret av Scrim
Lenke til kommentar
På kvitteringen min fra Gottebiten på Nordby sist torsdag står det 71.28 svenske +pant, som blir ca. 59,- norske etter kursen den dagen. Pepsi riktignok, men mener bestemt Cola var samme prisen, hvertfall ikke mer enn 10,- høyere.

Er vel på grensa (enten Svinesund, Nordby eller Charlottenberg) minst 6 ganger i året, og jeg må si jeg aldri har sett det koste 100,- for brusbrett.

Jo, Cola er faktisk ganske mye dyrere enn alle de andre brusmerkene! SKal faktisk tilbake på Søndag, så kan ta bilde om det vil løse saken! Blei faktisk litt usikker selv, men mener bestemt Colaen ligger på rundt 100 SEK...

Er derrimot 100% sikker på at Cola er dyrere enn 7-up, Pepsi og Ramløsa som de også har der!

Enig med Vanilla coke statementen! Har 6 brett stående i gangen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...