Yuri555 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Sitter i stuen min og tester det nye kamera , kjører composit kablene og analog lyd til tven , og prøver og filmer litt inne. Men alle opptakene jeg tar har enormt med hvitte små prikker. Skal det være slikt ? har stilt på kvaliteten osv Vet at disse kameraene i denne prisklassen ikke er super gode på innendørs og slikt. men forventet litt mer enn dette , følte mitt gamle panasonic gs400 greier bedre kvaltiet. Noe jeg kan ha gjort feil ? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 compositkabel gir ikke de beste resultatene. Men HF200 er ikke så bra innendørs. Har hørt at HF100 var bedre i mørket. Lenke til kommentar
DoubleF Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er du i et mørkt rom? Prøv å få mer lys Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Du har kjøpt feil kamera. HF200 har en liten sensor, HF100 har 30% større sensor, og tilsvarende bedre på dårlig lys. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jepp, slik er dette kameraet. Men jeg fikk bedre resulteter av å sette kameraet på cinema (eller noe slik) og jeg mener å reduserer bilder pr sekund utgjorde en forskjell. Det gamle DV-kameraet vi har mener jeg fungerer bedre allround, så ja, det er noe skuffende. Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg synes kvaliteten ble en del bedre når jeg tok det dirkete over på PCen. Så egentlig fornøyd nok da. Komposit kablen var ikke så bra nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå