Hareooo Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 HEI! Jeg trenger hjelp med en ting, hadde VIRKELIG satt pris på hvordan man fikser det, og et sjappt svar, okei.. Jeg kjøpte en umd film fra hong kong (Green day: Bullet in a bible) og når jeg skulle se denne så satt jeg meg ned, også tok jeg i umd tingen og ventet SPENT! Også kom det noe .. "The disc cannot be started. The region code is not correct." Jeg har googlet i hele dag, fant at det går og hacke, men aner ikke åssn, kan noen hjelpe meg, takker for ALLE svar på forhånd .. Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Tviler på at det er mye du kan gjøre siden din psp kommer fra europa og UMD'en kommer fra asia som er to helt forskjellige regioner. Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Du kan installere CFW på den og ta velge sonefri. Lenke til kommentar
Hareooo Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Du kan installere CFW på den og ta velge sonefri. Kan du sende link av den enkleste værsonen ? Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er ikke så lett, man må vite hva slags FW du har og hvilken type psp etc. ta heller et google søk og les litt selv. Dødslenge siden jeg gjorde noe sånt selv, og ting har forandret seg siden sist. Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Men er det egentlig verdt alt styret bare for en film fra hong kong som sikkert kostet bare en 30-40kr?? Endret 18. februar 2010 av Resell4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå