Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Jeg kom her en dag tilfeldig over filmen Black Dynamite for å kvele et par timer på kvelden. Uten noen slags forventninger og håp i det hele tatt, ble jeg skikkelig tatt på senga! Makan til en filmopplevelse har jeg ikke hatt på lenge. Jeg lo gjennom hele filmen så tårene trilla. Seiler inn bland fjordårets desidert best filmer i min bok! Så da tok jeg meg bryet å leita opp flere filmer med samme mann, Michael Jai White. Har nå sett Blood and Bone og Undisputed II. Førstnevnte overrasket meg like mye, da tittelen ikke skulle tilsi noe kvalitet Sistnevnte holdt ikke samme nivå, men fortsatt meget god kvalitetstid foran tv'en. Håper virkelig Black Dynamite kan åpne karrieren for en som ser ut til å ha litt talent i tillegg til å sloss! Jeg vil ihvertfall se mer! Kan anbefales Endret 11. februar 2010 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Han sloss mot Van Damme i Universal Soldier 2. Det var det eneste bra med den filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå