Gå til innhold

vil bli stor foort ! :P

Anbefalte innlegg

Morn folkens, er 17 år og veier 68(?) Begynte og trene for 3 uker sia eller noe sånt.

Lurer bare på om noen tips til og bli stor ( bredere over skuldra og mer markert ) fort :p

Veit ting tar tid, men noe er vel mer effektivt en annet ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg leser "stor fort" så tenker jeg vel ikke at du bryr deg om du legger på deg fett eller muskler.

For å bli stor fort, så spis alt du kommer over.

Altså.. Det jeg vil frem til er at det er en begrensning hvor fort man kan bli stor. Man kan jo legge på seg 2kg i uken (der 1,8kg er fett og 200g er muskler). Eller så kan man legge på deg en halv kilo i uken der fordelingen er rundt 300g fett og 200g muskler (dette er bare tipping, men håper du skjønner tegningen)

Lenke til kommentar
Når jeg leser "stor fort" så tenker jeg vel ikke at du bryr deg om du legger på deg fett eller muskler.

For å bli stor fort, så spis alt du kommer over.

Altså.. Det jeg vil frem til er at det er en begrensning hvor fort man kan bli stor. Man kan jo legge på seg 2kg i uken (der 1,8kg er fett og 200g er muskler). Eller så kan man legge på deg en halv kilo i uken der fordelingen er rundt 300g fett og 200g muskler (dette er bare tipping, men håper du skjønner tegningen)

Skjønner hva du mener, men vil ikke bli feit heller. Jeg spiser omtrent alt jeg kommer over, kutta ut brusen og det går bare ivann til vanelig. Litt fett gjør absolut ingen ting , men vil jo gjerne bli litt market og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...