Sandsvei Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Hei, Jeg ser etter en bærbar som jeg kan bruke til avspilling av HD filmer og koble til med HD kabel på TV. Ellers så skal jeg spille smått, wow, cs kanskje litt mer krevende spill etterhvert som modern warfare osv. Har med andre ord ikke så skyhøye krav. Pris bør være lavest mulig. Endret 11. februar 2010 av Sandsvei Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 http://www1.euro.dell.com/no/no/hjem/Dell-...dhs1&~ck=mn Den over er vakker og rask, men desverre ganske dyr Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Finnes det noen rimeligere alternativer? Utseendet for meg er likegyldig. Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Finnes det noen rimeligere alternativer? Utseendet for meg er likegyldig. Dell har mye andre alternativer, og tideligere har man kunnet legge til blu-ray på nesten alle pcene, men fikk ikke det til nå :/, så vet ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå