Rippey Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har hatt denne TVn siden september og har aldri hatt problemer med den, men når jeg flyttet den i dag vil den ikke starte lenger. Har prøvd alt jeg kan komme på, har lett rundt på nettet om folk har samme problem men sitter helt fast. Jævla dårlig timing ogås mtp at OL begynner i morgen. Noen som vet hva problemet kan være? PS: Når jeg flytta TVn tok jeg ut alle kabler og løfta den forsiktig over rommet, så problemet kan ikke ha oppstått under flyttingen; om ikke hovedkortet inni TVn er løst fra før av eller noe. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Satte du i alle kablene etter at du hadde flytta den? Funker den nye stikkontakta den er plugga i? Sjekk med en lampe el.l. Du kan alltids spurte på Elkjøp og handle inn en midlertidig TV om du har penger på konto. Utnytt 30-dagersgarantien for alt den er verdt Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Sjekk på høyresiden under tv om det er en bryter der. Kan vær at du kom borti den når du flyttet Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Er ingen skylte brytere o.l. Leverte TVn på Elkjøp i dag og fikk låne en annen en til de reparerer min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå