turak Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Hei : ) Jeg prøver og finne en heldekende maske som kan brukes til og forholde seg anonym, og jeg lurte på om noen her viste om en plass man kunne få kjøpt dette. Må få understreke at denne masken skal brukes til og holde seg anonym, den skal brukes til og dekke hele ansikte i samarbeid med en hettegenser, og skal IKKE tiltrekke seg oppmerksomhet, så jeg er ikke ute etter noen form for hallowen eller kostyme maske. Den kan godt ha ansikts drag, men ikke noen grimaser. Noe alla dette: http://www.photographersdirect.com/buyers/...imageid=1521240 Er ute etter den i grå/sølv, vet ikke hvorfor, antageligvis film inspirert eller noe lignende .. betaler gjerne en del for masken. Takk for alle som kan hjelpe. Edit: Broken link Endret 11. februar 2010 av turak Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Linken din virker ikke. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er det overhodet mulig å finne en maske som gjør deg anonym samtidig som den ikke tiltrekker seg oppmerksomhet? (Og hvorfor skulle du trenge det?) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Du blir ikke anonym, du blir "han som går med maske hele tiden". Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvis jeg hadde gått på Torgalmenningen og sett en med maske, hadde jeg blitt dritredd og bare fokusert på ham. : P Du blir ikke akkurat så veldig anonym, det blir du ved å dra en hette langt over hode og se så kjedelig som mulig ut. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 En onepiece som du trekker helt igjen + diskre spionkamera kan fungere. Det vil se rart ut, men disse tulleplaggene er blitt så vanlige at ingen blir skremt. Lenke til kommentar
turak Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Takk for alle svarene, de va litt off-topic men sånt må man nesten forvente når man spør om noe slik. Fikk ønskete svar fra et annet forum, så jeg bygger på den tråden. Endret 12. februar 2010 av turak Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Produktet du er ute etter hetter finlandshette, de er ganske normale i ransmiljøet så trekker neppe til seg mye oppmerksomhet. Men til saken: Fikk ønskete svar fra et annet forum, så jeg bygger på den tråden. Kan du meddele svaret? Endret 21. mars 2010 av CissaM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Hvis du skal oppholde deg i oslo er kanskje Hijab eller Burka tingen? Men tilbake til tema, bare se kjedelig og normal ut, slik som nevnt ovenfor i tråden Endret 21. mars 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå