Gjest Guest_gutt17_* Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 I et gruppearbeid på skolen som vi begynte med denne uken så fikk jeg litt interesse i en av jentene på gruppen, og så langt så har jeg bare flørtet litt med henne, og markert meg som "alpha male" i gruppen. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å ta dette videre. Hun har flørtet litt tilbake, og hun har ihvertfall ikke vist noe tegn til at hun ikke liker det. Har ikke noe problem med å samle mot til å spørre, er bare ikke sikker på hvordan jeg skal gjøre det Vi har fått en liste med numrene til alle på gruppen, så ville det virket creepy/desperat om jeg sendte henne en melding bare med å ta nummeret derfra? (kanskje best med svar fra en jente på det) Har lyst til å unngå å havne i friendzone, men har litt dårlig erfaring med det Lenke til kommentar
ølbriller Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hva med kino, en fest eller noe lignende? Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok uten tvil spurt henne face to face... Er det noe jenter VIRKELIG respekterer så er det at gutten er modig nok til å spørre. Hva om du spør henne om nummeret? Så får hun jo liksom litt peiling på at du er interessert Svarer hun liksom surt og tørt "se på gruppearket hvis du absolutt skal ha det" så får du jo signaler som kanskje peker i motsatt retning... Husk: Gi komplimenter, mange komplimenter. Jenter liker det... Vet ikke hvor gammel du er men når dere blir ordenlig godt kjent kunne du be henne hjem på en romantisk film eller noe sånt? Jeg tror det ville vært smart Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Husk: Gi komplimenter, mange komplimenter. Jenter liker det...Vet ikke hvor gammel du er men når dere blir ordenlig godt kjent kunne du be henne hjem på en romantisk film eller noe sånt? Jeg tror det ville vært smart NEINEI!! Ikke behandle henne bedre enn alle andre. Da blir du sånn som alle andre gutter og du blir kjedelig. Du må tulle med henne, ærte henne i en leken tone, få inn berøring. Vær trygg på deg selv og hold øyekontakt. Få et litt gøyalt forhold mellom dere. Kødd med henne, få henne til å le. Da blir du spesiell i hennes øyne. Når det kommer til komplimenter så kan det funke å si noe som " Jeg synes du har en så fin nese, når du ler så rister den." Ha en litt tullete tone når du sier dette og gjerne gi henne et tullete dytt på skulderen. Etterhvert kan du spørre henne med ut, men ikke spør om tid og sted. Spør heller om det passer best fredag eller lørdag. Du må lede henne. Jenter liker gutter som tar kontroll. Er så mye som jeg kan ramse opp, men dette er noen basics. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Husk: Gi komplimenter, mange komplimenter. Jenter liker det...Vet ikke hvor gammel du er men når dere blir ordenlig godt kjent kunne du be henne hjem på en romantisk film eller noe sånt? Jeg tror det ville vært smart NEINEI!! Ikke behandle henne bedre enn alle andre. Da blir du sånn som alle andre gutter og du blir kjedelig. Du må tulle med henne, ærte henne i en leken tone, få inn berøring. Vær trygg på deg selv og hold øyekontakt. Få et litt gøyalt forhold mellom dere. Kødd med henne, få henne til å le. Da blir du spesiell i hennes øyne. Når det kommer til komplimenter så kan det funke å si noe som " Jeg synes du har en så fin nese, når du ler så rister den." Ha en litt tullete tone når du sier dette og gjerne gi henne et tullete dytt på skulderen. Etterhvert kan du spørre henne med ut, men ikke spør om tid og sted. Spør heller om det passer best fredag eller lørdag. Du må lede henne. Jenter liker gutter som tar kontroll. Er så mye som jeg kan ramse opp, men dette er noen basics. Nåja, det kan godt funke å gi komplimenter hvis det ikke gjøres på den desperate/klissete måten (Ååååh, du har så nydelige øyne...), og så kommer det litt an på hvilket stadie man er på. Hvis man føler at det er gjensidig spenning, kan det fint fungere å si noe som "Du har veldig fine øyne.. jeg liker litt store pupiller" eller noe sånt, men det er viktig å si det på riktig måte. Vær alvorlig og vis at du mener det, men ikke vent på hennes reaksjon. Vis at du ikke bryr deg om hun liker komplimentet eller ikke, det er bare noe du sier. Nesten som om du bare konstanterer et fakta. Du kan godt bytte tema relativt fort ved å si noe relatert til det komplimentet. Dette må selvsagt sees an, og fungerer ikke hvis hun ikke har vurdert deg som potensiell enda. En annen ting som er veldig viktig er å etablere seg selv som en seksuell person. Ikke nødvendigvis med handlinger eller ord, men kroppsholdning, selvsikkerhet og berøring. Denne er litt vanskelig å forklare, men det er viktig å ikke fremstå som aseksuell. Når hun begynner å lure på hvordan du er i senga har du kommet langt Når det gjelder sånn konkret hvordan du skal ta dette videre, så vet jeg ikke helt i og med at du bare er 17. Har nesten glemt hvordan man gjorde ting i den alderen. Er det aktuelt å dra på café f.eks? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det er mye splitting rundt hele den kompliment-greia. Noen sier at man skal komplimentere jenta, andre sier at man ikke skal gjøre det, mens noen sier man skal komplimentere ertende. (som tatt rett ut fra The Game) Det blir vanskelig å forholde seg til, men det jeg har erfart er greit er å komplimentere jenta når hun har fortjent det. Ikke komplimentere noe hun ikke kan noe for. F.eks. øynene hennes. Den har hun garantert hørt før, og du vil bare føye deg inn blandt alle andre som har komplimentert øynene hennes. Det du kan komplimentere er noe hun har lagt litt tid i, og noe hun har gjort som hun fortjener et kompliment for. F.eks. hvor stilig hun ser ut i den toppen hun hadde på seg, hvor bra hun ser ut i de skoene hun har på seg, osv. Altså indirekte komplimentere utseende hennes via en ting hun har lagt litt innsats i. Ellers må du bare dra det videre med flørting. Øyekontakt og berøringer er alfa-omega, og du vil bli overasket over hvor mye du kan formidle bare med øyekontakten din. Hold den litt lenger enn normalt, ikke vær den første til å se bort, og gi henne et bra smil mens du holder øyekontakten. Det er et kraftigere middel enn mange tror. Lenke til kommentar
Gjest Guest_traadstarter_* Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Takk for alle råd Har plukket opp litt her og der i helgen så får se hvordan det får på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå