Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

stemor ødelegger livet mitt

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest gutt 15

ja som tittelen sier så blir livet mitt ødelagt av min stemor.

Hun herser rundt med meg og kjefter på hva som hels selv når hun ikke har noen grund. Hun kjefter til og med på ting hunhar gjort og legger skylden å meg. faren min ekke mye tl hjelp føles som han er en såm person som ikke bryr seg og driter en lan marsj. Snakking hakke hjulpet for det går altid utover meg til slutt får jeg bare mere kjeft og hun lurer farn min over på sin side. Hun bestemmer også alt i huset og ingen andre har noe de skulle sakt. Har lysst til å flytte til moren min men det går ikke fordi det blir problemer med skole. Stemorn min er også en slik person som tror hun er feilfri og plukker på alle andres feil. viss jeg gjør en ting hun gjør stadigvekk så får jeg kjeft.

Noen som kan hjelpe meg???plzzz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest gutt 15

Hva sier du til henne når hun begynner å kjefte uten grunn da?

har egentlig ikke gjort noe stor har funet ut med tiden at å låkke årene og vere taus er det beste da slipper jeg fortere unna (vill bare ha den dritt kjeringa ut av livet mitt egentlig.

Lenke til kommentar

Tviler på at det blir bedre av å ikke si noenting. Spørr henne HVORFOR hun kjefter. Hvis hun anklager deg for noe, gi en forklaring på hva som har hendt. For all del: Ikke ta på deg skylda for noe du ikke har gjort.

Nå er jo dette litt vanskelig når vi ikke vet i hvilke tilfeller hun hisser seg opp og hva hun sier osv, men uansett så er det viktig å kjøre hardt mot hardt istedet for å være taus.

Lenke til kommentar
Gjest gutt 15

er der så my jeg kann men for det er det jo helt forjevelig hjeme

etanet problem er jo at de få gangene jeg faktisk kan ha tid til å snakke med fattern skall hun komandere han til å kjøre henne på butiken eller nen slikt ( fattern jobber så og si 24/7)

har noen ganger lyst til å drepe henne men tenkker litt konsekvenser men det kan jokke bli mye vere

Lenke til kommentar
Gjest gutt 15

komm akurat hjem fra dama. faren henes har vert i en lignene sitvasjon som yngr og var grei å snakke med fikk også tilbud om å bo der 1 uke viss jeg ville.

har egentlig aldri snakket serlig med han men føler vi fikk en god kjemi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...