Uxzuigal Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Nok en dag med sol og hunder, kamera fart og mye morro... Her er Serenity som ser ut til å ha litt problemer med å "Lette" Bildeinfo: 1/640sec F/5 ISO 100 60mm Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Er navnet en referanse til Serenity, som i Firefly? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Er navnet en referanse til Serenity, som i Firefly? Både ja og nei "Serenity" er i utgangspunktet inspirert av Everquest 2 guildet "Serenity" - men dette kullet var også oppkalt etter filmer - Så begge deler Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) he he, du har mange morsomme hundebilder må jeg si Endret 11. februar 2010 av dan83 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg tenkte mer "Huston, we have a problem"... Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Dette kunne også blitt kalt: "Vei i vellinga". Syns det ser ut som om framdriften går ganske greit, selv om det må litt rå kraft til. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Har sett mange av hunde bildene dine nå, de er morsomme/kule. Men om du vill ha tips, så kom deg nærmere og nærmere bakken. (jo vanskeligere det er for deg å ta bildene jo bedre blir dem, er en lett huskeregel.) Eksempel på ett bilde tatt i høyden til hundene http://www.flickr.com/photos/karinehornberg/3024520955/ Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Flott og skarpt bilde, med fine farger. Hm, skulle ønske jeg hadde såpass til kamera, med mulighet for så kort lukkertid. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Canon 7D er et genialt kamera til actionbilder ja:) - - - SKal forsøke litt høydeeksperimenter, har et bilde til i denne serien.. Men får se om jeg legger det ut eller ikke, kan bli litt mye av det "samme". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå