Prologue Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hva synes folket er den beste sommerjobben? Og hva er den best betalte sommerjobben? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg hadde en herlig sommerjobb i fjor. Byttet håndtakene på alle Rema 1000 sine handlevogner i landet. Høres vel ikke kjempe kult ut, men det var helt konge! 60% kjøring 40% montering med en partner hvor vi stort sett snakket om mat. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg hadde den deiligste sommerjobben i 2007 da jeg var 14/15. Fryselageret til Hennig Olsen Is. Dette var en dårlig sommer med dårlig vær og det ble for det meste prating og du verden hva de gutta hadde opplevd, satt der og hørte på historier inn og ut. Fikk sigg og snus og så mye is jeg ville. Hadde jeg bare vært 15 igjen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Flere svar her? Er også interessert i en type beste sommerjobb kontra hvor mye du får betalt Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg kan tenke meg at en kul sommerjobb er å jobbe på bakken på en flyplass. Stue bagsje, kjøre litt rundt, kjekke seg i solskinnet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hos GS-Hydro får man ca 100 kr timen, men jobben i seg selv suger. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 En jobb utendørs. Jeg jobba med gressklipping på kirkegårder i fjor, arbeidet var ikke særlig spennende men deilig å være ute i sola, ta sei 10-minutters i gresset etc Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Noe gøy må være å kjøre rundt i båt, og feks. selge is for Henning Olsen. Reine ferien det.. med mindre masse bølger da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ser at Kongsberg har sommerjobber. Må jo være dritkult å jobbe for dem! Lenke til kommentar
Leema Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Min beste sumarjobb var den eg hadde i fjor sumar. På ein gjernbruksstasjon. Satt ofte berre på ein stol og passa på at folk heiv bosset sitt i rett konteinar, og hjalp gjerna til litt og. Var verkeleg mange folk som ikkje leste kva som sto på skilta over konteinarane før dei heiv ting! Var jo litt pinligt når eg var einaste på jobben som snakka engelsk (jobba med to mannfolk), og då måtte eg snakka med polakkar og utlendingar som gjekk og stjal ting, og som ville hiva bosset sitt dar. Var veldig morosamt med dei litauske folka som påsto at dei ikkje var eit firma (firmaer må hiva bosset sitt ein annan plass i kommunen, og dar må dei betala for da, så dei prøvde jo og snika seg unna.) Litt mororsamt når bilen dei kjøyrde faktisk hadde firma logo på seg, og dei kom gjerne innom fleire ganger i veko med trevirke og malingsspann. Tydligvis nokon som hadde leid dei inn til å skifta kledning på huset sitt. Da var jo ein kjekk jobb, og fekk 119 kr i timen, så eg var ganske fornøgd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå