Gå til innhold

Den Beste Sommerjobben

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde den deiligste sommerjobben i 2007 da jeg var 14/15. Fryselageret til Hennig Olsen Is. Dette var en dårlig sommer med dårlig vær og det ble for det meste prating og du verden hva de gutta hadde opplevd, satt der og hørte på historier inn og ut. Fikk sigg og snus og så mye is jeg ville. Hadde jeg bare vært 15 igjen :love:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Min beste sumarjobb var den eg hadde i fjor sumar. På ein gjernbruksstasjon. Satt ofte berre på ein stol og passa på at folk heiv bosset sitt i rett konteinar, og hjalp gjerna til litt og. Var verkeleg mange folk som ikkje leste kva som sto på skilta over konteinarane før dei heiv ting!

Var jo litt pinligt når eg var einaste på jobben som snakka engelsk (jobba med to mannfolk), og då måtte eg snakka med polakkar og utlendingar som gjekk og stjal ting, og som ville hiva bosset sitt dar. Var veldig morosamt med dei litauske folka som påsto at dei ikkje var eit firma (firmaer må hiva bosset sitt ein annan plass i kommunen, og dar må dei betala for da, så dei prøvde jo og snika seg unna.) Litt mororsamt når bilen dei kjøyrde faktisk hadde firma logo på seg, og dei kom gjerne innom fleire ganger i veko med trevirke og malingsspann. Tydligvis nokon som hadde leid dei inn til å skifta kledning på huset sitt.

Da var jo ein kjekk jobb, og fekk 119 kr i timen, så eg var ganske fornøgd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...