jorgen12310 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Jeg tenkte å gå til anskaffelse av en fyllepenn noen som har et rimelig forslag? på forhånd takk Endret 11. februar 2010 av jorgen12310 Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Prøv heller en fyllekule. Det er mye bedre.... Lenke til kommentar
jorgen12310 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 skal bruke opp noe blekk jeg har liggende forstår du. må derfor ha en med funksjonen å suge opp blekk. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Fyllepen eller splittpenn? Ein fyllepen er ein penn som du fyller med blekk, vanligvis i form av ei lita blekkpatron. Ein splittpenn er eit skaft med ein splitt som du dypper i blekk etterkvart som du skriv. Lenke til kommentar
jorgen12310 Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Er klar over forskjellen mellom fyllepenn og splittpenn. I mitt tilfelle ønsker jeg en fyllepenn, en sådan med pennesplitt for tynne streker til skrift. Vet at det er å oppdrive fyllepenner med mulighet til å fylle en beholder inne i pennen med blekk (dette for å bli kvitt overflødig blekk i min besetning), men vet ikke hvor. Dette fører oss altså til spørsmålet, en rimelig fyllepenn med anledning til manuell påfylling samt pennesplitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6541327 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Prøv Norli i Oslo sentrum. De er vel de eneste i hele norge som seller fyllepenner. Ellers så kan du ta en titt innom en bokhandel eller kjøpesenter neste gang du er i tyskland/luxemburg/frankrike osv. Der brukes fortsatt fyllepenner i skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå