Olympico Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvilke politiske blogger er best? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Avhengig av ditt politiske ståsted vil dog bare enkelte blogger falle i smak... men isåfall, hvor står du i politikken? Lenke til kommentar
Olympico Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Er vel egentlig helt utenfor politikken. Minst mulig politikk, mest mulig frihet. Jeg har startet opp en egen blogg: www.individualisten.isay.no Hvordan gjør jeg den tilgjengelig hos Google og andre søkemotorer? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Så du er ikke interessert i andres blogger, men å lage din egen...? Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Anonyme politiske blogger er i grunnen utrolig uinterressant. Anonyme meninger er bare det, anonyme meninger og ingenting mer. Om du lar det gå litt tid så vil Google finne bloggen din, om du har linket til den fra et annet sted. Eller du kan gå inn på http://www.google.com/addurl/ Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Onar Åms blogg er visstnok populær på dette forumet Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det kommer egentlig veldig an på hva du er ute etter, men er er i alle fall et lite knippe av norske blogger jeg synes er (tidvis) interessante: Røde: VirrVarr Heikki Blå: hablog Are Slettan (kanskje min favoritt om dagen) Lett blanding: Vox Populi document.no Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg har startet opp en egen blogg: Heh, jeg tippet at en ny bruker som spurte om hvilke blogger som var best ville ha en egen en som han egentlig ønsket å reklamere for Lettere å komme med et uskyldig spørsmål først, istedet for å gå rett til reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå