Svampebob Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Hei lurer på hvor mye det vil koste sånn ca å få skiftet dørplaten på en suzuki rav4? Jeg rygget desverre på en på jobben sin i dag :/ EDIT: Førersiden Endret 11. februar 2010 av Svampebob Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Til orientering er det Toyota og ikke Suzuki som lager modellen RAV4. Regn med en stiv pris, 6-7k. Avhengig av årsmodell er karosserideler dyrt, og dører er ikke noe unntak. Må hele døra byttes ut eller er det et eget panel? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) er bare det ytterste panelet, var i vært fall sånn jeg forstod han. Er en sånn bare uten cabriolet og 4 dørs. http://www.budget.co.ck/images/rav4.jpg Endret 11. februar 2010 av Svampebob Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Som et eksempel: Dørplate til en Toyota Hilux 1985-modell kostet meg ca. 2000 kroner for et par år siden. Montering (en knapp times arbeid) og lakkering kommer i tillegg. Lenke til kommentar
Rick Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Veldi få som bytter dørplate nå til dags, er ofte mer lønnsomt å bytte hele døra. Er allefall tre år siden sist vi gjor det på jobb. Og bytter du dørplate på en bil på under en time er du rask! Det innebærer tross alt å ta av døra, få av den gamle dørplata, få den nye på og legge en eller annen form for tettestoff rundt hele. billigste her trur jeg blir å finne en dør på ett høggeri, også bare få den lakkert. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Fått en ca pris på det nå, 7-8 tusen, tror jeg tar det på forsikringen, men slapp å bytte dørplate ble utretting og lakkering. Lenke til kommentar
Rick Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Du burde snakke med forsikringen din om det, blir ofte dyrere enn 10.000 med tap av bonus og alt slikt. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Bilen var nå inne på mandag, men har ikke fått snakket med han på jobben pga. vi begge har vært ute på forskjellige steder, men snakket med forsikrings selskape og de skulle finne ut hva det billigste ble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå