Haldorsen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har en CS3-versjon av Adobe Photoshop med Camera Raw 4.0 installert. Jeg skulle gjerne oppgradert til 4.6, for å få muligheten til å benytte meg av "Camera Profiles" (under "Camera Calibration"-fanen). Jeg har lastet ned en "Camera Raw.plugin"-fil fra Adobe sine nettsider, men de sier ingenting om hvor jeg skal legge den eller hvordan jeg skal bruke den. Adobe ber rett og slett Mac-brukere om å bruke Adobe Updater. Problemet mitt er at Adobe Updater uventet avsluttes med en gang det åpnes, så i praksis er det ubrukelig på min maskin. Så: hvordan installerer jeg Camera Raw 4.6 manuelt? Jeg sitter på en MacBook Pro (Intel) og har Adobe CS 3 (Photoshop 10) installert. Camera Raw-versjonen er som sagt 4. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Dette står forklart på nedlastingssida: http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4039 Lenke til kommentar
Haldorsen Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Tror jeg må ha lastet ned Camera Raw fra en helt annen side, for der jeg leste sist var det definitivt ingen installeringsinstruksjon for Mac. Tusen takk for hjelpen - det løste et ulevelig problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå