Jans Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har fått meg Windows 7 får noen dager siden, så når jeg spiller for eksempel Cod MW2 samtidig som jeg prater på skype også bruker jeg headsett når jeg spiller så kommer bare lyden fra skype i heasettet og lyden fra Cod MW2 kommer i høytallerne? Hvordan kan jeg endre dette sånn at all lyden kommer ut av headsettet? Setter pris på raskt svar siden dette er veldig irriterende. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 hva med å koble ut høytalerne? Lenke til kommentar
Jans Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 hva med å koble ut høytalerne? Det er en bærbar PC. Andre svar? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 ok, hehe da så. Men har ett forslag til hvis du er interessert i å prøve? Gå inn på følgende: Kontrollpanel -> Maskinvare og lyd -> Lyd Så høyreklikker du på Høyttaler og deaktiver. Vet ikke om det kjelper men det er vell verdt ett forsøk? Hvis du skal aktivere den igjen må du høyreklikke i den boksen der alle enhetene er, og velge vis deaktiverte enheter. Lenke til kommentar
Jans Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 ok, hehe da så. Men har ett forslag til hvis du er interessert i å prøve? Gå inn på følgende: Kontrollpanel -> Maskinvare og lyd -> Lyd Så høyreklikker du på Høyttaler og deaktiver. Vet ikke om det kjelper men det er vell verdt ett forsøk? Hvis du skal aktivere den igjen må du høyreklikke i den boksen der alle enhetene er, og velge vis deaktiverte enheter. Prøvde dette, men da fikk jeg ikke lyd i det hele tatt? Noen andre som vet noe? Alle forslag er velkommne Lenke til kommentar
Jans Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Noen flere som har noen andre forslag? Begynner å bli veldig irriterende å høre folk fra skype i headsettet og Cod på høytallerne ! Need help Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå