Gå til innhold

OL2010:Doping-tråden. Diskusjon om alt rundt doping


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man tar seg tid til å lese saken ser man jo at det er som Latias sier at hun ville la andre på det tyske laget få muligheten til å ta medalje på stafetten.

Bare media som vinkler det at hun ikke likte måten kontrollørene tok for seg som grunnen til at hun reiste hjem.

Selve saken under overskriften sa hun altså at hun ville gi andre en mulighet.

Hva hjelper det å reise hjem når man alt har avlagt sikkert mange dopingprøver allerede i OL?

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Kanskje hun hadde unormalt høye blodverdier? Hørt om det? Det at hun skulle la andre få sjansen er også en elendig unnskyldning. Ikke faen at de tyske trenerne godtar noe sånt, at deres beste løper plutselig finner det for godt å dra hjem

 

Selvsagt har jeg hørt om det, husker jo tilogmed at nordmenn er nektet start på grunn av det i VC.

Om dama er utladet og føler seg f.eks sliten kan det jo være de er blitt enige at det er det beste.

Hvorfor skulle liksom ikke trenerne godta det? De bestemmer jo ikke over løperne sine på den måten, og ønsker hun ikke stille kan de jo ikke tvinge henne.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Hør på Neuner-intervju nå! Hun står over for å få gi de andre jentene på laget sjansen!

 

Hun kan bedre engelsk enn jeg trodde. Man kan ikke annet enn å elske henne. :love:

Blir vanskelig å diskutere med en som er så forelska:p

Endret av stwa
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke ordet ydmyk er det du leter etter i denne situasjonen. Det har en helt annen betydning. :) Om du skulle være ironisk er den ikke så lett å forstå. :p

 

 

Ellers synes jeg det er på trynet å si noe sånt. Vi har vel kun Marit og Steira som er helt i toppen og noen litt bak. På herresiden har vi jo nesten kun Northug, så ja, nordmenn doper seg som et helvete for å nå toppen.

Kowalczyk er bare misunnelig. Marit droppet TdS for å trene seg i form til OL siden hun har bommet på det før. Kowalczyk har gått alt som er av løp i år så hun merker at formen kanskje er mer på hell. Med Marit i toppform er det ikke rart hun vinner. Latterlig utalelse av polakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...