MartinF Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Tviler på at det er mulig å være så suveren som hun har vært i år, og i fjor hvis hun er dopet. Da ville hun ha vært tatt for lengst. Tviler på at Neuner er dopet. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ville hun? Jeg nevner: * Jan Ullrich * Bjarne Riis * Eric Zabel Riktignok er det en stund siden, og en annen idrett med en helt annen kultur - men alikevel, absolutt ikke umulig. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Om man tar seg tid til å lese saken ser man jo at det er som Latias sier at hun ville la andre på det tyske laget få muligheten til å ta medalje på stafetten. Bare media som vinkler det at hun ikke likte måten kontrollørene tok for seg som grunnen til at hun reiste hjem. Selve saken under overskriften sa hun altså at hun ville gi andre en mulighet. Hva hjelper det å reise hjem når man alt har avlagt sikkert mange dopingprøver allerede i OL? Endret 23. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Kanskje hun hadde unormalt høye blodverdier? Hørt om det? Det at hun skulle la andre få sjansen er også en elendig unnskyldning. Ikke faen at de tyske trenerne godtar noe sånt, at deres beste løper plutselig finner det for godt å dra hjem Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Se på NRK1 nå. Hun er på plass i Whistler, droppet det visst fordi treneren anbefalte det. Hadde hun vært dopa, hadde hun rømt med en gang. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Kanskje hun hadde unormalt høye blodverdier? Hørt om det? Det at hun skulle la andre få sjansen er også en elendig unnskyldning. Ikke faen at de tyske trenerne godtar noe sånt, at deres beste løper plutselig finner det for godt å dra hjem Selvsagt har jeg hørt om det, husker jo tilogmed at nordmenn er nektet start på grunn av det i VC. Om dama er utladet og føler seg f.eks sliten kan det jo være de er blitt enige at det er det beste. Hvorfor skulle liksom ikke trenerne godta det? De bestemmer jo ikke over løperne sine på den måten, og ønsker hun ikke stille kan de jo ikke tvinge henne. Endret 23. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hør på Neuner-intervju nå! Hun står over for å få gi de andre jentene på laget sjansen! Hun kan bedre engelsk enn jeg trodde. Man kan ikke annet enn å elske henne. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Kowalczyk sier Marit "doper" seg på astma-medisin. Smeller fra rett person. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Å hei. Det smalt fra rett person ja. Herregud. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Noen som kaster stein i glasshus? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 lulz, jødepolakken er så full i sterioider at hun ser ut som en mann. H0r3 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hahahahaha! Det var dagens fra Kowalczyk! Var ikke hun utestengt for doping 05-08 eller noe? Fy faen for en kjerring. Sikkert dopa nå også. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Hør på Neuner-intervju nå! Hun står over for å få gi de andre jentene på laget sjansen! Hun kan bedre engelsk enn jeg trodde. Man kan ikke annet enn å elske henne. Blir vanskelig å diskutere med en som er så forelska:p Endret 24. februar 2010 av stwa Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Kowalczyk fortsetter å lange ut i polske medier mot Norge og våre utøvere. Jeg håper for hennes del at hun er sitert feil. Hun mener at vi i fremtiden skal sloss om de beste legene.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hun gir seg ikke, jo. Snakk om å være en ydmyk idrettsutøver! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Haha, feil ord, kanskje? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Merkelig ingen her inne har ropt doper etter Lund Svindal ettersom han valgte å reise hjem før tiden ^^ Polakken kaster stein i glasshus med sine uttalelser.. Endret 26. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg tror ikke ordet ydmyk er det du leter etter i denne situasjonen. Det har en helt annen betydning. Om du skulle være ironisk er den ikke så lett å forstå. Ellers synes jeg det er på trynet å si noe sånt. Vi har vel kun Marit og Steira som er helt i toppen og noen litt bak. På herresiden har vi jo nesten kun Northug, så ja, nordmenn doper seg som et helvete for å nå toppen. Kowalczyk er bare misunnelig. Marit droppet TdS for å trene seg i form til OL siden hun har bommet på det før. Kowalczyk har gått alt som er av løp i år så hun merker at formen kanskje er mer på hell. Med Marit i toppform er det ikke rart hun vinner. Latterlig utalelse av polakken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Hva skulle han ha gjort i slalåm da? Hadde hektet ved første port uansett. Like greit at han hviler, for han skal prøve seg på verdenscupen (som begynner neste helg). EDIT: @Archon. Endret 26. februar 2010 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Jepp, Svindal dro hjem for å forberede seg til neste helgs renn som er i Kvitfjell om jeg ikke tar helt feil. Så han skal komme seg ed tidsforskjeller osv så han er 100%. Lurt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå