Gå til innhold

OL2010:Doping-tråden. Diskusjon om alt rundt doping


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kom i går at det norske og sveitsiske landslaget ikke var blitt testet på 2 uker, mens Vylexanin sa det var 2 dager siden han var blitt testet. Ikke at jeg skal forhåndsdømme noen, men... Det første som også slår meg at med ett antall på 30 stk. må jo dette være organisert og dermed er trolig de fleste dopingtatte fra én eller to nasjoner. Da tenker man selvfølgelig Russland, men men vi får se. Men skal jeg være ærlig forundrer det meg ikke om mange av de dopingtatte er Canadiere.

Lenke til kommentar
Jeg godter meg i hjel om det er nordmenn på den lista.

 

Om det skjer vil enkelte få boblen sin sprekt hva syn på "uskyldige" Norge gjelder. Om det ikke skjer vil boblen bare blåses videre opp, om det da er mulig :wee:

 

Men, om vi tar utgangspunkt i at folk som Dæhlie, Alsgård, Ulvang og co. i sin tid var rene så er det merkbart hvordan vi de siste årene har mistet mye av det forspranget vi hadde. Enten har vi vært dårligere enn andre land til å utvikle talent, som er merkelig da OL i 94 burde ha gitt en blomstringseffekt og rekruttering som burde tjent oss godt fra 2000 og ut (men det skjedde vel ikke akkurat?) eller så har vi blitt tatt igjen på andre måter.

 

Er bare glad dette kommer i forkant av OL og ikke etter en OL-konkurranse. Selv om det jo fortsatt er en mulighet at dopere starter, selv om det her skjer en kraftig innskrenking.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...