Morka Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Heisann! Jeg har bestillt bredbånd i fra telenor, og da bestilte jeg uten bredbåndsmodem. Jeg har en Jensen Airlink WBR 6954 som jeg har brukt i et oppsett som ser likt ut som på bildet jeg legger til. Vil det være mulig å koble det opp på samme måte denne gangen også, bare da uten splitteren og telefonen? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Du må ha modem mellom router og telefoninntak/splitter. Jensen Airlink WBR 6954 er bare router, ikke routermodem. Modemet er binneledd mellom telefonsentral og deg. Lenke til kommentar
Morka Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Du må ha modem mellom router og telefoninntak/splitter. Jensen Airlink WBR 6954 er bare router, ikke routermodem. Modemet er binneledd mellom telefonsentral og deg. Takk for svar. Du kunne ikke ha anbefalt meg et billig og greit routermodem? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Takk for svar. Du kunne ikke ha anbefalt meg et billig og greit routermodem? D-Link DSL-321B. Dette fungerer greit opp mot Telenor, både ved PPPoE og DHCP. Kan hende du må trikse litt for å få best hastighet på ADSL2+ om du har bestilt det. Lenke til kommentar
Morka Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Takk for svar. Du kunne ikke ha anbefalt meg et billig og greit routermodem? D-Link DSL-321B. Dette fungerer greit opp mot Telenor, både ved PPPoE og DHCP. Kan hende du må trikse litt for å få best hastighet på ADSL2+ om du har bestilt det. Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Bare hyggelig! Lykke til med ny internettforbindelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå