Gå til innhold

Scopetråden - diskuter ulike måter å scope på

Anbefalte innlegg

Gidder ikke. er bare teit. er ikke noe som heter nukescope. er bare et navn noen idioter har funnet på fordi man scopet under nuke. blir det samme som å si rainscope

Nukescoping er å scope på nuken idèt den sprenger, slik at hele skejrmen blir hvit. Men å scope noen idèt nuken sprenger kalles atomic rushscoping. Dette blir vanskelig fordi man beveger seg veldig sakte de siste sekundene før man dør av nuken. Har forresten en video av dette hvis noen er innteressert.

Til dere andre som tar tråden userriøst: Ikke gidd å troll og lag egne utrykk som liksom skal være morsomme som asscoping osv.

Jeg vil gjerne se video!

Dessuten er ikke ass-scoping useriøst, hvertfall ikke noe bedre enn pentascoping.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja hehe:P

Faktisk er ass scope genialt. Morro å se de gå fra deg og da er det bare å skyte i vei og han ser deg ikke og rekker ikke å snu eller se deg!

panthascope er useriøst. skyte 5 stk og så gjemme seg i resten av runden. hva er vitsen?

Vi prøver å holde en seriøs diskusjon her. Hvis dere kun vil snakke om asscoping, tissescoping, prompescoping osv. kan dere lage deres egen tråd.

Enig med du. Beste er å ignorere de tåpelige innleggene de kommer med.

Hva gjør ass scoping mer useriøst en airscope, panthascope, 360 scope og slikt?

Lenke til kommentar

Pentascoping brukes som regel kun når du spiller med venner og lignende, hele poenget er å få flest mulig kills med kun 5 skudd. Hadde en runde 1 trippel og 1 dobbel, fortsatt rekorden.

E: kødder du? Du kan jo bare se på gode snipere, de airscoper ofte for å showe, gjerne 1080 airscoping.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Dritbra tråd.

Snakescope: Basicly det samme som å snipe noen når du er prone. Jævlig bra metode.

Trampolinescope: Må hoppe på samme sted minst 5 ganger før du sniper og dreper noen. Dette funker dødsbra på større maps..

Eaglescope: Fra et høyt område og ned på folk under deg. (De må være minst 9,5m under deg, ellers blir det regnet som Giraffscope, og det veit vi jo alle at er rimelig n00b, lol)

off-the-wallscope: Skyter på en vegg så kula bare PJOCSH i hodet på en fyr. DØDSFET scopemetode, men vanskelig på maps uten vegger..

ownedscope: Drepe hele det andre laget (minst 6) med kun èn kule (headshot). Dette har jeg faktisk klart en gang men så skjedde det seff noe med capture cardet så jeg har ikke vid av det ;--(

scopescope: Du scoper en fyr gjennom hans eget scope og skyter han i øyet. Dette er ekstremt vanskelig, men en venn av meg gjør det hele tiden..

kukscope: Å skyte noen i tissen lol.. Lite ikke vondt da

Lenke til kommentar

Har drete meg ut en del ganger på giraffescope ja! Lite tips: Veldig lite lurt å flagge eaglescope på youtube uten at du er 100% sikker på at det ikke er giraffe.

Har hørt at off-the-wallscope blir godkjent på steder uten vegger hvis det gjøøres på riot shield, men hvis det gjøres på riot shield og det ER en vegg der, telles det som riotscope.

Lenke til kommentar

Jeg har så sykt vanskelig for å tro at dette er seriøst. Hvis det er det, så beklager jeg, men ærlig talt...Når noen sier scopemetoder tenker jeg enten quick, hard eller drag. Alt annet er basicly bare "forskjellig rare ting du kan gjøre i MW2 for å utfordre deg selv".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...