Gå til innhold

Scopetråden - diskuter ulike måter å scope på

Anbefalte innlegg

hvorfor er ikke det å sitte godt gjemt og vente på fiender i et åpent område camping, men om du venter på fiender i et mindre område er det plutselig camping lol...

jeg har bare hørt om quick/hard/noscoping før, hva **** skal man med flere uttrykk? "heyy, se, jeg scoper inn på nuken. jeg har funnet opp en ny type scoping: nukescoping. tøøøft" < ja sikkert massevis av "hardbarka" pro gamere som holder på sånn ja. skal jeg ikke finne på en selv også, nå som jeg først holder på? dere kan kalle det killstreakscoping, går ut på at du scoper på killstreaks. og hva med denne: stonescoping. går ut på at du scoper inn på steiner. woot dette var jo kjempekult! tror jeg må finne på flere scopenavn. /not

og btw alle sniperne er like mobile.

Haha så enig så enig :D

Jeg zoomet på et gjerde idag så jeg tok en fencescope før jeg zoomet på en lagkamerat og tok en teamscope på han og en annen. Stiligste var når jeg brukte en irl kikkert mens jeg scopa så jeg kunne scope mens jeg scopa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver en del med care-package-scoping for tiden. Her er mic eventuelt pc hvor du kan skrive kjapt til laget ditt helt nødvendig. Det du gjøre er å scope inn på fientlige care-packages. Når du gjør dette kan du se hva som er inni, så melder du ifra til laget slik at man har et enormt tatisk overtak!

Se for deg å kunne melde inn en AC130 2-20 sec før den faktisk kommer. Da suicider alle på laget og velger en cold-blooded class, og vips så var den care-pakagen ubrukelig og du er dagens helt.

Lenke til kommentar

Gidder ikke. er bare teit. er ikke noe som heter nukescope. er bare et navn noen idioter har funnet på fordi man scopet under nuke. blir det samme som å si rainscope

Nukescoping er å scope på nuken idèt den sprenger, slik at hele skejrmen blir hvit. Men å scope noen idèt nuken sprenger kalles atomic rushscoping. Dette blir vanskelig fordi man beveger seg veldig sakte de siste sekundene før man dør av nuken. Har forresten en video av dette hvis noen er innteressert.

Til dere andre som tar tråden userriøst: Ikke gidd å troll og lag egne utrykk som liksom skal være morsomme som asscoping osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...