fiskebollebiff Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har faktisk hørt flere hardbarka cod-gamere bruke alle utrykkene som er nevnt i denne tråden, og bas; hvis denne tråden plager deg, så bare slutt og bry deg. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Mange tragiske trolls for tiden. OT: Har begynnt å leg-scope nå. Det sier seg egentlig seg selv hva det går ut på, og det er alltid fun når du får et det på game winning. Da føler nok offeret seg litt eid. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Men hele greia med pentascope er jo og kun scope 5 ganger iløpet av en match. så hvis du knifescper samtidig er jo litt av poenget borte. hva er pentascope? hvorfor kun 5 ? kan noen lage en liste om hva de forskjellige scope utykkene betyr? Endret 1. mars 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 kan du fortele hva de scopeutrykkene betyr da? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Når jeg tenker over det, så airscoper jeg egentlig hele tiden. Hopper alltid rett før jeg skyter. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Når jeg tenker over det, så airscoper jeg egentlig hele tiden. Hopper alltid rett før jeg skyter. Det er den enkle måten å airscope på. Jeg har en litt mer utradisjoell måte. Jeg bruker teknikken til knifescoping og får oversikt over folkene og banen, så går jeg opp på litt høyere bygninger og kanter, og hopper ut fra de og scoper i luften på vei ned. edit: Noen som er flinke til 360 airscoping? Endret 1. mars 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg bruker å legge meg ned i noen busker, på et skjult sted, og så trykker jeg inn LT for ADS, og så speider jeg rundt etter fiender som jeg kan skyte på. Sånn scoper jeg. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Men hele greia med pentascope er jo og kun scope 5 ganger iløpet av en match. så hvis du knifescper samtidig er jo litt av poenget borte. hva er pentascope? hvorfor kun 5 ? kan noen lage en liste om hva de forskjellige scope utykkene betyr? Hvis du ser litt tidligere i denne tråden er det en link til the scope blog. Thescopeblogg.blogspot.com Her står mange av de forklart Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Når jeg tenker over det, så airscoper jeg egentlig hele tiden. Hopper alltid rett før jeg skyter. Det er den enkle måten å airscope på. Jeg har en litt mer utradisjoell måte. Jeg bruker teknikken til knifescoping og får oversikt over folkene og banen, så går jeg opp på litt høyere bygninger og kanter, og hopper ut fra de og scoper i luften på vei ned. edit: Noen som er flinke til 360 airscoping? Hvis du bruker den teknikken med å hoppe ned fra bygninger anbefales det på det sterkeste å bruke commando pro, no falling damage Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ja det sier seg selv. Såg nettopp en som tok 1080 airscoping, skal øve meg på den. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Hvilken sniper og hvor høy sensitivity bruker dere når dere 360-airscoper, evt. 1080-airscoper? Lenke til kommentar
vipone Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) 360 - 8 1080 - Aldri prøvd, men vil tippe at 10 holder Sniper - Intervention funker nok best, men bruker selv Barrett. Endret 2. mars 2010 av vipone Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Vet ikke helt egentlig, jeg skrur på sensitiviteten på musa selv. Så får ikke sett hva den står på, men når jeg øver på 1080 tar jeg på fult, så regner med det er 10 på MW2 skalaen. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er det ikke bedre med M21 eller WA2000 når man skal airscope? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Tenkte at de var lettere, og dermed hadde bedre mobility. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 hvorfor er ikke det å sitte godt gjemt og vente på fiender i et åpent område camping, men om du venter på fiender i et mindre område er det plutselig camping lol... jeg har bare hørt om quick/hard/noscoping før, hva **** skal man med flere uttrykk? "heyy, se, jeg scoper inn på nuken. jeg har funnet opp en ny type scoping: nukescoping. tøøøft" < ja sikkert massevis av "hardbarka" pro gamere som holder på sånn ja. skal jeg ikke finne på en selv også, nå som jeg først holder på? dere kan kalle det killstreakscoping, går ut på at du scoper på killstreaks. og hva med denne: stonescoping. går ut på at du scoper inn på steiner. woot dette var jo kjempekult! tror jeg må finne på flere scopenavn. /not og btw alle sniperne er like mobile. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg fant på en god en:) Missilescoping:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg