eveant Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Etter at våre innlegg i sniper spots og andre tips-tråden ble slettet lager jeg nå en egen tråd for dette. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 ..synst det er veldig mange merkelige scope namn eg aldri har høyrt om. Einaste eg brukar er no-scope og quick-scope Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Er enig med deg selv om jeg selv har lært meg flere etterhvert. Hvis du kun bruker noscope og quickscope er det mange typer du bør prøve. F.eks pentascoping er noe du absolutt bør prøve Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Trikset for og bli en god scoper er og bruke omgivelsene rundt deg og være kreativ. Det er viktig og bytte scopemetoder under spillets gang( ikke hvis pentascoping da det er max 5 scopes per match). Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Enig. Det er det som er så bra med pentascope, du får bra stats. Minst 5-0 i kill-death ratio pr match Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Men pentascope funker ikke i lengden. da er det best og bare scope helt vanlig. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Sant nok, men man kan jo bytte mellom pentascope og f.eks knifescoping for å få variasjon Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Men hele greia med pentascope er jo og kun scope 5 ganger iløpet av en match. så hvis du knifescper samtidig er jo litt av poenget borte. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Vet, men mange ser ikke poenget i å scope 5 ganger(de er amatører og "bruker opp" sine 5 scopes lenge før runden er over) og deretter løpe rundt og surre Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Etter nesten en times leting fant jeg endelig en god blogg som på en grei måte forklarer de ulike scope-metodene. http://thescopeblogg.blogspot.com/ Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen som har prøvd og bruke scope som kikkert? Sånn at man går rundt og titter etter folk, og killer de, eller funker det best og bare titte uten scope. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvorfor er det ikke skrevet noe om blastscope i bloggen? Husker dere snakket om det og. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har ikke peiling, men jeg kan spørre han som driver den på voicechatten i morra. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Voicechatten? Mener du den bloggen? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 nei jeg snakker med han på voicechatten på cod. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Noen som har prøvd og bruke scope som kikkert? Sånn at man går rundt og titter etter folk, og killer de, eller funker det best og bare titte uten scope. Er det ikke det som kalles explorescoping? nei jeg snakker med han på voicechatten på cod. Åja Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja explorescoping var det, takk for hjelp. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ett tulleinnlegg og svar på dette er fjernet fra tråden. Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres på annet enn PM. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg har ikke peiling, men jeg kan spørre han som driver den på voicechatten i morra. Spurt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg