Kriztoffer Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tenkte jeg skulle slenge et par bilder innom av mitt volt moddete 5870. Har ikke fått min 50 Ohm VR for GPU Vcore enda, men dette er det leteste med hele modden anyway.. Jeg driver å kikker rundt etter mer mods, men får se hva det er å hente. Samsung chipene på 5870 sitt mem tåler ikke alt for mye, men det finnes en Vmod for de også. Fikk også hentemelding om at min Kingpin TEK 6.66 hadde kommet på postkontoret, denne skal brukes på 5870-en under Ln2:) - Kriz Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kult, blir spennende og se hvor langt du får presset det på kulde! Lenke til kommentar
Kriztoffer Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Tusen takk Hifi og DP! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Bra jobba Hadde vært morro å se hvor mye den takler på luft også 1100 gpu på luft hadde vært lunt! Selvfølgelig med ny kjøler Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 håper jeg ikke "ødelegger" tråden.. tok bare en minirun på ln2 med BARE vgpu mod. 1.47v load ca. spent på hva ditt kort klarer med kondensatorer osv osv Lenke til kommentar
Kriztoffer Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Bra jobba Hadde vært morro å se hvor mye den takler på luft også 1100 gpu på luft hadde vært lunt! Selvfølgelig med ny kjøler Det klare 1100/1300 med stockkjøler uten mod. håper jeg ikke "ødelegger" tråden.. tok bare en minirun på ln2 med BARE vgpu mod. 1.47v load ca. spent på hva ditt kort klarer med kondensatorer osv osv No worries, jeg liker å se klokking så bare post det dere har:) Jeg klokker for at det er morro, så prøver nå bare mitt beste. Kortet kjørte på en fin OC da DP!! ikke dårlig, skulle nå tro at kortet skal klare en heftig OC:O Men er litt keen på den modden Andrea Yang gjorde med sine 5870. Det må være noe å hente på en sikkelig frankenstein mod:p Godt jobba DP, få et fult run snart da! Eneste som erger meg er 920-en, det er god 920..men fortsatt bare en 920.! Fikk et par tips fra Crustyclown over på overclockaholics. Det blir ekstra 6pin og noen ekstra kondensatorer som vil hjelpe minnet under høy OC. Endret 11. februar 2010 av Kriztoffer Lenke til kommentar
Kriztoffer Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Hentet nettopp TEK 6.66 og termometeret på postkontoret. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hva kostet termometeret? Er på utkikk etter et selv. Lenke til kommentar
Kriztoffer Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Til alle som lurte på er termometeret kjøpt på EBay fra hongkong elns. Kostet meg vel ikke over 400,-. Selgeren Heter Easylifeproducts elns- Her er i allefall en link til siden hans: Ebay dual probe thermometer Grei kar å kjøpe, han sendte mitt et par timer etter jeg betalte og fikk det veldig kjapt i posten. Lenke til kommentar
Kriztoffer Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Nå var det bare å få tid til litt benching i disse hektiske dager. Mosfet kjøler fra et dødt MSI p45 Neo + asus mosfet vifte på VRM. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Herlig rigg! blir spennende å se hva kortet klarer. Lenke til kommentar
Kriztoffer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Får håpe det klarer et par mhz over stock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå