Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wtf skjer med Activision?

 

Har de alltid vært slik og jeg som ikke har lagt merke til det?

De pumper jo ut med Guitar Hero spill hele tiden, og jeg syns det virker litt tidlig for å slippe DJ Hero 2. Er jo ikke så sykt lenge siden eneren kom ut.

 

Og med MW2, dreit de jo totalt i hva spillerne ønsker. Og så skal de fortsette å melke på denne måten?

 

Activision har jo tatt igjen EA i å være totalt arseholes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

ja har lagt merke til det med activision. vi trenger virkelig ikke et nytt EA.

 

edit: men når de har en serie som folk vil kjøpe så vil kua melkes.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Huff, meir 2. verdenskrigprinsipp. Er so kjedeleg å spele sånt. Heller MW2!

 

Så lenge de gjør en BRA jobb, med tanke på ALT, kan de gjerne velge WW2 for meg. MW2 var søppel så.

Enig her. MW2 er kanskje den største nedturen av et spill jeg noen gang har prøvd. Om spillet omhandler WW1, WW2, eller nåtid bryr meg veldig lite.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Selskapet innrømmer imidlertid selv at det skal godt gjøres å slå Modern Warfare 2, så de forventer ikke å klare det med det nye spillet. De regner likevel med temmelig godt salg.
Det blir jo nesten utnytting av navnet det :p Bare pøser ut et random spill som de vet kommer til å selge bra på grunn av navnet?
Lenke til kommentar

Jeg håper de bruker god tid på historie og Multiplayer.

Jeg elsker CoD sine historier og jeg håper de fortsetter med det!

 

Man kan overse at det ikke var med Dedikerte servere, ta dere sammen! Jeg har kost meg med multiplayer delen lenge nå og jeg klager ikke.

Det er mange gode ting med Iwnet, sånn som at man kan sammle sammen en gjeng for så å joine en server som en en gruppe. Jeg er egentlig bare glad for at de gidder etter all den kritikken som har kommet.

Lenke til kommentar

Syns en del av dere er litt for flinke til å trekke behastede slutninger. Det betyr overhodet ikke at vi får et nytt EA, eller at neste spill vil suge pga. det korte mellomrommet. Det kommer an på hvem og hvor mange som jobber i teamet bl. a, og hva de må skape fra "bånnen av".

 

Men klart, det kan virke som det går litt fort i svingene. MW2 er et helt greit spill, men det er mye skit ved det.

 

Forøvrig er Vietnamkrigen en ikke så altfor mye brukt konflikt når det gjelder spill, ihvertfall ikke i forhold til WW2. Og de som påstår at det å sette et spill til Vietnamkrigen er et "WW2-prinsipp" burde virkelig ta opp igjen historiefaget, for utstyret som ble brukt i de to krigene er forskjellige på mange områder.

 

Men det kommer så mange titler i år, så om det skal bli kjøp av dette, så må det virkelig overbevise først. Eller så heller jeg mer mot EAs Medal of Honor, utrolig nok. Men EA har kommet seg i den siste tiden, og jeg har tro på at de kan klatre opp til toppen igjen. Lov å håpe ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...