fjarle Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Mobile World Congress om noen dager. Les mer Lenke til kommentar
karakas Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Den store nyheten på messa blir nok garantert Windows Phone 7. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Den store nyheten på messa blir nok garantert Windows Phone 7. Håper det.. Jeg håper på noen gøy fra Nokia.. Lenke til kommentar
johome Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg venter mest på hva Samsung kommer med... Lenke til kommentar
AlwaysSomething Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg GLEDER meg til å se hva Nokia har å vise. Jeg er stor Nokiafan og har per i dag deres beste mobil: N86, og jeg sier det bare, for hvis de klarer å lage en verdig oppfølger til denne, er jeg solgt! Jeg skjønner ikke hva de kan gjøre bedre. Stå på, Nokia! Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Regner med vi får se N98. Virker som en heftig telefon. Gleder meg. Håper også vi får se WM7. Tror det blir et spennende OS. Endret 11. februar 2010 av EldarH Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Regner med vi får se N98. Virker som en heftig telefon. Gleder meg. Håper også vi får se WM7. Tror det blir et spennende OS. Er neste generasjon communciator jeg venter på.. Gikk 3 år fra 9300(04) kom og frem til E90(07) var på markedet.. så satser på at de har planer om og lansere communcator hvert 3 år Men har ikke hørt noen som helst rykter rundt dette.. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Lionel_Luthor: Joda, mange publiserte bilder av noe som ble påstått å være N98 i dag, men under sterk tvil ettersom den liknet voldsomt på Sidekick (SMS-telefon med fulltastatur som selges av T-Mobile i USA). Vi har foreløpig ikke omtalt den. http://www.engadget.com/2010/02/11/is-this...f-a-sidekick-f/ Dersom N98 faktisk er den som det ble publisert bilder av i dag vil den bli en oppfølger iallfall i form til N97 og N97 mini, snarere enn Communicator. Mange nettsteder melder at Nokia nesten er helt fraværende på Mobile World Congress i år, og stiller spørsmålstegn ved det. Men det er jo ikke verre enn at de kjører en helt egen greie et kvartal eller to utenfor selve messeområdet. Avhengig av størrelsen på det arrangementet kan det bety mange ting, men jeg tviler på at de har trukket seg helt tilbake... så den som venter får se Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 noen som vet når sony ericsson (norsk tid) skal ha sinn pressekonferanse? sto bare søndag i artikkelen håper på lanseringsdato av x10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg