oysteinw Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei, Etter at et par av mine favoritt-vaskeplasser har blitt lagt ned, er jeg nå i beita for å finne et kurant sted hvor man kan vaske bilen selv. Kjenner til noen OK uteplasser, men det fungerer som kjent dårlig nå i kulda. Leter altså etter et sted hvor man har tilgang til avfetting, såpe og høytrykk...og ideellt sett mulighet for å ta med bøtte og svamp. Noen tips? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei, Etter at et par av mine favoritt-vaskeplasser har blitt lagt ned, er jeg nå i beita for å finne et kurant sted hvor man kan vaske bilen selv. Kjenner til noen OK uteplasser, men det fungerer som kjent dårlig nå i kulda. Leter altså etter et sted hvor man har tilgang til avfetting, såpe og høytrykk...og ideellt sett mulighet for å ta med bøtte og svamp. Noen tips? Du har en Shell oppi Ekebergsskrenten som har lukkede selvvask-haller, men som på de fleste selvvasker er det forbudt å bruke eget utstyr. Jeg driter personlig i det, det er lukkede haller som sagt så da er det ikke så lett å se hva du holder på med der. Ganske dyre poletter, for såpe og avskylling koster det 60 kroner. Lenke til kommentar
oysteinw Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Noen som vet om vaskeanlegget i parkeringshuset på Økernsenteret fortsatt er i sving, og eventuellt hvor lenge de holder åpent? Begynner å bli et par år siden jeg var der sist. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er en på statoilen ved storo storsenter Lenke til kommentar
oysteinw Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Ok, takker for tips så langt! Hvis det er flere som har tips på dette, så post dem her! Sikkert flere som kan ha nytte av denne type info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå