Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Innendørs selvvask i Oslo?

oysteinw

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter at et par av mine favoritt-vaskeplasser har blitt lagt ned, er jeg nå i beita for å finne et kurant sted hvor man kan vaske bilen selv. Kjenner til noen OK uteplasser, men det fungerer som kjent dårlig nå i kulda. Leter altså etter et sted hvor man har tilgang til avfetting, såpe og høytrykk...og ideellt sett mulighet for å ta med bøtte og svamp.

Noen tips? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Etter at et par av mine favoritt-vaskeplasser har blitt lagt ned, er jeg nå i beita for å finne et kurant sted hvor man kan vaske bilen selv. Kjenner til noen OK uteplasser, men det fungerer som kjent dårlig nå i kulda. Leter altså etter et sted hvor man har tilgang til avfetting, såpe og høytrykk...og ideellt sett mulighet for å ta med bøtte og svamp.

Noen tips? :hmm:

Du har en Shell oppi Ekebergsskrenten som har lukkede selvvask-haller, men som på de fleste selvvasker er det forbudt å bruke eget utstyr. Jeg driter personlig i det, det er lukkede haller som sagt så da er det ikke så lett å se hva du holder på med der. Ganske dyre poletter, for såpe og avskylling koster det 60 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...