fkm Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Peeling hjelper da selvfølgelig ikke. Det eneste det gjør er å ta bort det øverste hudlaget. Det skjer naturlig flere hundre ganger i løpet av livet, så hadde det hjulpet hadde arret forsvunnet av seg selv, noe det ikke gjør. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Hva hjelper skjegg mot et arr midt i panna? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 ja! plant skjegg midt i panna. da skal jeg love deg at du blir vakker, alle jenter liker pannaskjegg? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 pannelugg... Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Får jo kjøpt ein relativt grei laser for 300kr, så er det berre å stille seg foran speilet og fyre laus. Eller kanskje noko slikt: ? Pannelugg, som FlinkeFreddy foreslår, er kanskje eit av dei meir kurrante forslaga. Endret 12. mars 2010 av HValder Lenke til kommentar
luringS Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Eller så kan du jo få en lege til å pusse det. Jeg har et arr jeg skal pusse når jeg blir litt eldre slik at det blir mindre synlig. Ble anbefalt dette av legen den gangen jeg ble utsatt for en ulykke. Dra på et legekontor å sjekk hva de sier der. Vil aldri tro at å "mekke" noe hjemme vil gjøre arret mindre synlig Endret 12. mars 2010 av luringS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå