ziR- Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 heeey har et ganske synlig arr midt i pannen, hvordan kan jeg få bort dette mest mulig/minst mulig synlig ? Hater det, ødelegger så mye ved anisktet mitt som er fint mvh meg Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Laser er vel en mulighet tror jeg... Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Kjenner noen som har fjernet eller dekka over arr med plastisk kirurgi. Det skal sies at det koster flesk Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Skrap det opp og sats på at du ikke får arr den gangen Lenke til kommentar
ziR- Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 hehe , går nok ikke arret fikk jeg i barnehagen da jeg var veldig liten og det syns fortsatt 16 år etterpå. Det er ikke veldig dypt, men det syns såppas at jeg vil ikke ha det der. Er det noen som helst mulighet for å få det mindre synlig uten laser ? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 plastisk kirurgi. Lenke til kommentar
ziR- Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 laser og plastisk kirurgi nei , men andre måter ? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har hørt at magi funker bra... Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 ^ Ouch, du slo meg på målstreken her. : P Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Den eneste måten å fjerne det er via. Laser eller plastisk kirurgi. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 laser og plastisk kirurgi nei , men andre måter ? Kjerringråd funker ikke, sorry mac... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Somg nevnt tidliggere vil jeg nok tro at plastisk kirurgi er det beste. Om du er helt desperat kan du bruke sminke. Mitt tips er å finne på en imponerende historie om hvordan du fikk det, for å få fjerna det er dyrt. Lenke til kommentar
geil Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 ehow.com har flere mulige løsninger. 1, 2, 3 og 4. Ingen formening om det fungerer. Lenke til kommentar
ziR- Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 tuuuuuuusen takk!!! Lenke til kommentar
ziR- Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 er akkurat som et Harry potter arr bare midt i pannen., blir sikkert et slit å få det mindre synlig tho Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Sminke er jo også en mulighet. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Finn på en imponerende historie. Bruk fantasien. Du fikk det ikke i barnehagen – det er den kjipeste historien som finnes. Nei, dette skjedde da du var leiesoldat i Liberia, omgitt av finedtlige soldater. Du skjøt deg gjennom hele hæren med en Uzi i hver arm, før du ble skutt med Bazooka og hodet eksploderte i tusen biter. Heldigvis klarte feltlegen å sy det sammen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Arr er barskt. Jentene liker slikt. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Finn på en imponerende historie. Bruk fantasien. Du fikk det ikke i barnehagen – det er den kjipeste historien som finnes. Nei, dette skjedde da du var leiesoldat i Liberia, omgitt av finedtlige soldater. Du skjøt deg gjennom hele hæren med en Uzi i hver arm, før du ble skutt med Bazooka og hodet eksploderte i tusen biter. Heldigvis klarte feltlegen å sy det sammen. Hahah, +1! Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Du slipper å kle deg ut da hehe neida, men du kan prøve peeling. Ikke noe særlig dyrt tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå