PyrionZ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har seg sånn at jeg har lyst til å bytte ut den driten av en telefon jeg har nå, pga dårlig batteri, og treghet. Har kikka mest på HTC Hero og Touch diamond 2. Men, hvilke vil dere anbefale av disse to? Så at Diamond 2 har Windows Mobile 6.5, har ikke hørt så mye bra om den, så da spør jeg dere om innspill! På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Ingen? Vet det er tidlig å klage på å ikke få svar. Men skulle ha fått tak i ny mobil så fort som mulig, da min ikke funker særlig bra om dagen. Lenke til kommentar
program Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg vil egentlig se på det som WM vs Android siden telefonene er så like. Eneste måten å finne ut av hvilket av OSene som passer best for deg er å fortelle hva du skal bruke den til. Men det aller beste alternativet er selvfølgelig, som alltid, å prøve de selv. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Blir vanlig bruk, teksting tale og litt nettbruk. Men, er ute etter en rask og responsiv telefon, derfor lurer jeg på hvilke jeg burde går for;) Lenke til kommentar
sirandrew214 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Htc Hero er bra. Det jeg ikke likte med den, er software-tastatur... Derfor har jeg kjøpt meg en Nokia. Men Heroen er en kul telefon, som egentlig har alt. HVIS du velger Hero, så ta kontakt. Ligger en Hero her som jeg vil bli kvitt. Endret 11. februar 2010 av sirandrew214 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå