Zero- Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Hei, har et ASUS P6T med i7 920 på, det 2 kjøleribbene med rødt rundt er veldig varme(det gjør vondt hvis jeg tar på de) Er det farlig? Endret 11. februar 2010 av Zero- Lenke til kommentar
War Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Last ned everest ultimate eller SIW og sjekk Northbridge-tempen (NB)(Hovedkort) Ser det ikke er noen vifte der, klokker du pcen? Isåfall må du øke luftgjennomstrømningen i kabinettet om du ikke skal bytte kjøleløsning. Endret 11. februar 2010 av War Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Last ned everest ultimate eller SIW og sjekk Northbridge-tempen (NB)(Hovedkort)Ser det ikke er noen vifte der, klokker du pcen? Isåfall må du øke luftgjennomstrømningen i kabinettet om du ikke skal bytte kjøleløsning. Har vannkjøling der, men er inni et Antec 902, det bilde er bare et jeg fant på nettet for å vise hvor det er varmt. Edit: sjekket SIW og finner ikke noe NB eller HK, se bilde Endret 11. februar 2010 av Zero- Lenke til kommentar
War Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Sansynligvis den som det står 43C på Systin. På mitt står det 64C i everest og 64C i SIW på samme sted. Det høres ikke ut som noe varme saker. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Sansynligvis den som det står 43C på Systin.På mitt står det 64C i everest og 64C i SIW på samme sted. Det høres ikke ut som noe varme saker. Men er litt rart at kjøleribbene er betydelig kaldere enn chippen da... Men tror det går fint Lenke til kommentar
War Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er de kaldere en chippen? Da er det formye pasta under eller dårlig kontakt. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Er de kaldere en chippen? Da er det formye pasta under eller dårlig kontakt. Mente varmere, skrev feil, det jeg mente er at det er rart at det står at den er 43 C, når det kjennes ut som 60 C+ når jeg tar på kjøleribben... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå