Minsc Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei. Jeg har hatt et problem med lyden på min tv så lenge jeg kan huske (kjøpte den for rundt et halvt år siden). Problemet er at lyden begynner å sprake litt. Ikke hele tiden, men når folk snakker og sånt. Det virker som at det skjer når jeg har byttet kanal på dekoderen, for hvis jeg har den samme kanalen hele tiden så er lyden helt fin. Det eneste som virker når lyden blir sprakete, er å bytte kanal på tven (f.eks hvis jeg bruker HMDI 1, så må jeg skifte til HDMI 2 eller AV og så tilbake) Jeg snakket med Euronics, og de sa at jeg ikke skulle bruke volumkontrollen på dekoderen, men på tven. Jeg begynte å bruke fjernkontrollen til tven for å justere volumet med, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvis det er bare slik når du bruker dekoderen så er det vel nærliggende og tro at feilen ligger i den? Prøvd å bruke andre HDMI inngangen feks? Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Jeg har brukt den andre HDMI inngangen til å se på film via PCen, og det har vært det samme problemet med spraking der også. Så jeg vil tro det er TVen, og ikke dekoderen. Endret 11. februar 2010 av Minsc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå