Holmez Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har vært en stund siden jeg har gått ut en tur å tatt bilder. Har bare fotografert sport for en avisa her i området jeg bor. Bor foresten i Ålesund. Har vært lite motivert til å gå ut i det været som er nå, på grunn av mangel på inspirasjon og ideer. Noe som har noen gode tips til meg? Har ett Nikon D80 Nikor 18-70mm, sigma 70-300 telelinse, sigma 105mm macro og 11-16mm ultravidevinkel (husker ikke merke på denne i farta). Liker for det meste å ta naturfoto. Er taknemlig for alle innspill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Bildekritikk forumet kan jo i seg selv være en inspirasjonsvekker. Endret 11. februar 2010 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 www.1x.com www.photo.net Mine største kilder til inspirasjon. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 www.weheartit.com :=) Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 mye bra på disse sidene fotografering blir bare morsomere for hver dag som går Hmmm, kom på noe. Kansje jeg skulle testa lysmaling nå som det fortsatt er mørkt ute noen som har erfaring med det? tips til motiv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå