Eriqo Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei! Har nå spilt et par år i karrieremodus på Fifa 10. Jeg byttet akkurat lag til Real Madrid og så etter "overgangen" at jeg hadde -2 147 000 000 $ i budsjett. Jeg får ikke oppgradert ansatte eller sendt speider ut, men jeg får kjøpt masse spillere.. Hva er dette?? Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hva er dette?? Høres ut som et insekt. En bug altså. Eller så er det Real Madrid sin måte å ønske deg velkommen på ^^ Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Nok en bug: Jeg skal spille en kamp, og så kommer det opp at jeg ikke har full tropp og må endre på troppen, ellers taper jeg kampen på walkover. Men jeg sjekker troppen, og der er det ingen skader, ingen røde kort e.l. Jeg må bytte ut alle spillerne, i håp om å bytte den riktige slik at jeg kan spille den jævla kampen.. DRIT irriterende.. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Bytt til PES Ellers takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå