Mannon Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det eg ser mest fram til er den nye måten å søke på ei side, Crtl+F. Beste måten å søke på en side er jo å bare trykke på punktum og skrive søkeordet Det er nok heller ein måte å merkje bestemte ord på ei side det då..? Dessutan må ein trykkje utanfor, til dømes denne tekstboksen, for å kunne få den opp. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du kan gå gjennom resultatene ved å trykke Ctrl + G eller Shift + Ctrl + G Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Chrome 4 og Opera 10.5 går for å være verdens raskeste nettlesere (henholdsvis offisiell og beta). Jeg la akkurat merke til at Apple hevder de har verdens raskeste nettleser, Safari 4.0.4. I følge de nylige ytelsetestene er det direkte feil. Å påstå noe slikt i reklame er direkte løgn og et soleklart brudd på markedsføringsloven. Noen bør varsle forbrukerombudet og be de ta tak i saken. Dette er ikke første gang Apple har slengt ut løgner i markedsføringen. Jeg husker blant annet en sak fra noen år tilbake der de hevdet at de hadde verdens raskeste personlige datamaskin: imac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå