abene Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Opera Software lover raskere nettleser i betaversjonen av 10.5. Les mer Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Nå igjen?! wow, dette var overraskende Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hehe...Opera er KONGE Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Benchmarks: http://my.opera.com/chooseopera/blog/a-new...f-browser-speed Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Merkbart kjappere på javascript enn chrome hos meg, men jeg er ikke sikker på om jeg liker det nye brukergrensesnittet... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kjørte en sunspider test isted, mye raskere enn chrome tilogmed. Meget bra, men velger fortsatt å holde meg til chrome. Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er denne betaen ute til linux? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Bare windows, linux og mac kommer senere. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Merkbart kjappere på javascript enn chrome hos meg, men jeg er ikke sikker på om jeg liker det nye brukergrensesnittet... Du kan skifte skin. Jeg skifter alltid tilbake til Opera 9 Classic. Men i denne versjonen er det noe som irriterer meg Det kommer en linje mellom fanene og adressefeltet (ja, jeg har fanene og adressefeltet nederst). Lenke til kommentar
svedman Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Men i denne versjonen er det noe som irriterer meg Det kommer en linje mellom fanene og adressefeltet (ja, jeg har fanene og adressefeltet nederst). Jeg tror det er fordi du har et gjennomsiktig skin. Det har alltid vært et mellomrom der, jeg ser det på versjon 10.10 også. For øvrig så er mellomrommet der når du har adresselinje og fanene øverst. Endret 11. februar 2010 av svedman Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg tror det er fordi du har et gjennomsiktig skin. Det har alltid vært et mellomrom der, jeg ser det på versjon 10.10 også. Jeg bruker Classic 9 skinnet. Har i hvert fall ikke lagt merke til den linjen så merkbart tidligere. Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er denne betaen ute til linux? Alpha for Linux og Mac http://my.opera.com/desktopteam/blog/2010/...leased-and-more Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Adressefeltet skal nå være smartere med autofullfør Håper dette gir ein merkbar forbetring. I dagleg bruk er truleg dette den funksjonen eg i størst grad syns treng forbetring. Ellers greit med ting som går raskare. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Virker som om de har fått bedre kontroll over tv2sporten.no også, hengte seg litt første gangen jeg åpnet, men er mulig den måtte installere Silverlight. Fungerer ihvertfall fint nå. edit: Virker som om de fortsatt ikke har god støtte for Silverlight. Endret 11. februar 2010 av karakas Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 har alltid kun brukt opera,og om ytelsen er blitt så bra som det antydes ser jeg ingen vits i og bruke annet! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Still har chrome alt opera har. Det de lanserer som groundbraking har hvert med Chrome fra versjon 0.2... Edit: Testet litt opp mot hverandre og kjørt opera en stund nå. Etter en halv dag med testing av opera har jeg spesielt lagt merke til at når den viser hvor mange elementer som er lastet inn henger det en igjen. argh det irriterer meg at jeg alltid blir sittende og se på den En anen ting er oppstarttiden. Utrolig treg til å starte opp, men fanevisningen går supert. Ikke mye og klage på. Suverent bedre enn firefox må jeg si Endret 11. februar 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 opera starter på ca. 3 sek til meg. er ikke det raskt nok? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Dessuten så starter man jo bare Opera 1 gang per oppstart. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Opera på 3 sec, Chrome på under 1 sec. you see the difference? Jeg opplever nå etter litt at denne betaen senker ned hele systemet mitt. Jeg prøve og kjøre av en video gjennom ninjavideo og da henger lyd og OS seg helt opp (Jeg lukker nettleseren og må gjennom oppgavebehandling for å stabilisere). Nei, jeg gikk fra veldig positiv til ekstremt negativ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå