Jakoozie Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det neste Assassin's Creed vil utspilles i Roma. Les mer Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kan bli stilig å se hva den flerspiller delen blir. håper det bli co-op enten splitscreen eller online, helst begge deler. Bare vi ikke ender med å spille Assassin's duty: Creed Warfare så er jeg ganske happy egentlig. Gleder meg allerede til neste spill =D Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Da er det kanskje på tide jeg spiller eneren snart. Har hatt det liggende lenge. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 holder på med 2ern nå.. En fryd å spille Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Runna enern. Kjøper ikke 2ern før den kommer på pc. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Fortsatt Ezio? Meh Flerspiller? Håper virkelig de konsentrerer seg om SP først Fortsatt rennesansen og i tillegg i Roma? Heftig! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Får vel kjøpe 2'ern på PC, kommer vel om ikke mange dagene? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvis flerspillerdelen blir sentral gir jeg opp Assassins Creed. Har overhodet ikke sans for multiplayer, og savner de gode gamle dager da det ikke fantes, eller ihvertfall var en liten og dårlig del av spillet. Har ikke tid eller lyst til å spille et spill mer enn én gang, og spill som Killzone og lignende er overhodet ikke gøy når man ikke kan gå 15 meter engang uten å bli slaktet. Mulig jeg bare er elendig da... Lenke til kommentar
Isklar Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Gler meg som ein unge! Håpar at dette betyr at vi får enda fleire spel av AC og.. Fleire etterfølgarar av Altair og fleire historiar.. Franske revolusjonen anyone? Gler meg og til neste DLC.. Er ikkje så lenge igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg