perkh Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har akkurat fått Nokia E72 (var ikke moden for touch enda:)) Har lest instruksjonsboka for å finne ut hvorfor navi-knappen i midten blinker (sakte, riktignok). Har ikke uleste meldinger eller ubesvarte anrop, ikke satt opp e-post enda....men knappen begynner å blinker like fullt når skjermen går i sparemodus. P. Lenke til kommentar
Sint08 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har akkurat fått Nokia E72 (var ikke moden for touch enda:)) Har lest instruksjonsboka for å finne ut hvorfor navi-knappen i midten blinker (sakte, riktignok). Har ikke uleste meldinger eller ubesvarte anrop, ikke satt opp e-post enda....men knappen begynner å blinker like fullt når skjermen går i sparemodus. P. Dette er "pustende lys". Gå inn på: meny - kontr.panel - innstillinger - generell - tilpasning - varslingslys - V.mod.pust.lys - AV. Lenke til kommentar
qiny Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Jeg har den nokian selv. Angra at jeg kjøpte den, brukevenligheten er helt forferdelig. VAr vant til iphone, byttet til nokia fordi jeg ble litt lei. Det skulle jeg ha aldri ha gjort. For det første er den ganske treg, og for det andre så er musikkspilleren ubrukelig. Og e-post konfigureringen ikke funker! Endret 2. april 2010 av qiny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå